اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

آغاز مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه

در سومین مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه، ایران خودرو و سایپا شرایط فروش خود را اعلام کردند. اخبار کامل در مورد سومین مرحله فروش خودرو را در ادامه بخوانید.

آغاز سومین مرحله فروش خودرو از امروز

سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت ثبت نام سومین دوره قرعه کشی یکپارچه خودرو از ۱۶ شهریور به مدت سه روز انجام می شود.
امید قالیباف اعلام کرد ۶۰ هزار دستگاه خودرو در این مرحله عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت مربوط به طرح جوانی جمعیت است. در این طرح مادرانی که تاریخ فرزند دوم و بعد از آن پس از آبان ۱۴۰۰ باشد می توانند شرکت کنند همچنین ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده تعلق خواهد گرفت.

خودروهای عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس سقف شیشه ای، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتورXUVP ، پارس TU5، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک هستند.

ایرانخودرو

همچنین تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک خودروهای عرضه شده در پیش فروش میباشند.

ایران خودرو

 

سایپا نیز در این مرحله خودروهای ساینا اس، شاهین، کوییک اس، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R و کوییک R با گیربکس اتوماتیک را در فروش فوق العاده عرضه کرده است.
خودروهای ساینا اس، شاهین، کوییک اس، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک R ، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک معمولی نیز خودروهایی هستند که سایپا برای پیش فروش عرضه کرده است.

سایپا

متقاضیان میتوانند برای ثبت نام به سایت sale.iranecar.com  مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا