اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

برگزاری سومین مرحله قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو

به تازگی مدیرکل دفتر صنایع خودرویی زمان برگزاری سومین مرحله قرعه کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه را اعلام کرده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

 سومین مرحله قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو در نیمه دوم شهریور 

عبدالله توکلی لاهیجانی مدیرکل دفتر صنایع خودرویی اعلام کرد تمامی مجوزهای لازم برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو داده شده است.
او در ادامه افزود زمان سومین مرحله ثبت نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در نیمه اول شهریور ماه برگزار می گردد.
عبدالله توکلی در خصوص تعداد محصولات عرضه شده در سومین مرحله قرعه کشی گفت این مسئله بستگی به برنامه خودروسازان دارد و به صورت دقیق نمی توان تعداد عرضه را اعلام کرد اما می توان گفت مانند دو دوره قبل تعداد محصولات عرضه شده قابل توجه خواهد بود.

وی گفت در حال انجام تمام تلاش ها می باشیم تا به هدف گذاری تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری دست پیدا کنیم.
آمارهای ۲ دوره قبل قرعه کشی نشان می دهد که شرکت های خودرو ساز نیمه دولتی و خصوصی در مجموع نزدیک به ۲۶۸ هزار و سیصد دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش به مشتریان واگذار کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا