اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

آخرین خبرهای منتشر شده از مسمومیت دانش آموزان

در چند ماه اخیر خبرهای نگران‌کننده‌ای در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس شنیده می شود که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جزئیات مسمومیت دانش آموزان

چند ماهی است که دانش آموزان دختر در مدارس قم با مسمومیت های سریالی روبرو هستند که از هفته های گذشته این مسمومیت ها به شهرستان بروجرد نیز کشیده شده است.
حال در آخرین خبر ها اعلام گردیده که در روز گذشته تعدادی از دانش آموزان در شهر پردیس به علت ایجاد مسمومیت در آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.
زهرا شیخی سخنگوی کمیسیون بهداشت اعلام کرد با توجه به تصمیمات انجام گرفته در مجلس شورای اسلامی تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشت به استان قم رفتیم و در آنجا جلسه‌ای با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، استانداری، مسئولان اطلاعاتی، مسئولان آموزش و پرورش استانی و مسئولان وزارت بهداشت برگزار نمودیم.
وی در ادامه افزود با توجه به بررسی های انجام شده دریافتیم مسمومیت ها به صورت گوارشی نبوده و تنها از طریق استنشاق اتفاق افتاده است.
شیخی تصریح کرد گزارش‌ها نشان می‌دهد بیشتر دانش آموزانی که دچار مسمومیت شدند بین ۱۵ تا ۴۵ دقیقه دچار علائمی مانند بی حالی و حالت تهوع شده اند اما باید گفت هنوز علت اصلی وقوع این حادثه ها مشخص نشده است.
عضو کمیسیون بهداشت اعلام کرد تا به امروز ۷۹۹ نفر دانش آموز در شهر قم و ۴۰۰ نفر دانش آموز در شهر بروجرد دچار مسمومیت شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا