اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

پرداخت یارانه ۳۰۰ هزار تومانی تا چه زمانی ادامه دارد؟

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در خصوص زمان جایگزین شدن کالابرگ الکترونیک به جای یارانه نقدی گفت نتیجه این موضوع در شهریور مشخص شده و قابل اعلام میشود. در ادامه میتوانید خبر کامل جایگزین شدن کالابرگ الکترونیک به جای پرداخت نقدی یارانه ها را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

جایگزینی کالابرگ الکترونیکی به جای یارانه نقدی

در حال حاضر بسیاری از افراد مجلس بر توقف پرداخت یارانه نقدی از سوی دولت و جایگزینی آن با کالابرگ الکترونیکی اصرار دارند و به همین منظور در هفته های اخیر جلسات زیادی در خصوص این مورد برگزار گردید.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت با توجه به افزایش سرسام آور قیمت ها، کالاهای اساسی باید بر اساس قیمت‌های شهریور ۱۴۰۰ به دست دهک‌های پایین جامعه برسد.

در این خصوص محمد باقر قالیباف رئیس مجلس تاکید کرد موضع مجلس همان حفظ قیمت سبد خانوارها از طریق کالابرگ مطابق با شهریور سال گذشته می باشد.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها در خصوص زمان جایگزینی کالابرگ الکترونیک به جای پرداخت نقدی یارانه‌ها گفت تا زمانی که ابلاغ رسمی صورت نگرفته باشد یارانه ها به صورت نقدی پرداخت می گردد و هنوز هم در این خصوص ابلاغی صورت نگرفته است.

با اینکه نظرات مردمی نشان می دهد که بسیاری از مردم یارانه نقدی را بر کالابر ترجیح می‌دهند اما سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد اعلام کرد وزارت رفاه وعده داده است که در شهریور ماه پیشنهاد رسمی کالابرگ الکترونیک را به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه کند.

وی در خصوص زمان ارائه کالابرگ به جای یارانه نقدی گفت به نظر می‌رسد که نتیجه این موضوع در شهریورماه مشخص و قابل اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا