اطلاعیه ها

تقلب های عجیب و گسترده در کنکور ۱۴۰۱

بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج اعلام کرد در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ هزار داوطلب در ۱۱۵ حوزه به رقابت با یکدیگر پرداختند و گروه آزمایشی علوم تجربی به عنوان پر داوطلب ترین گروه در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد.در ادامه خبر کامل تقلب های عجیب در کنکور سراسری در استان کهگیلویه و بویر احمد را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

کشف تقلب های گسترده در کهگیلویه و بویر احمد

کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه هشتم تیرماه آغاز گردید. بر اساس خبر های موجود استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان هایی میباشد که تقلب زیادی در حوزه های این استان اتفاق افتاد. اخبار دریافتی در مورد حوزه های این استان نشان می‌دهد که تا به امروز حدود پنج دستگاه تقلب از داوطلبان کنکور کشف و ضبط شده است. از جمله کشفیات تقلبی کنکور در این استان می توان به دو مورد در یاسوج، یک مورد در گچساران، یک مورد در دهدشت و یک مورد هم در چرام اشاره کرد.
در این استان، ۳۴ حوزه در شهرستان بویراحمد، ۲۶ حوزه در گچساران،۲۳ حوزه در کهگیلویه، ۸ حوزه در بهمئی، هفت حوزه در لنده و ۶ حوزه در چرام جهت برگزاری کنکور در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه اعلام کرد در سال جاری ۶۱ درصد از شرکت کنندگان کنکور  استان کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۹ درصد مرد بوده‌اند. بهادر کرمی در ادامه اضافه کرد برخی از موارد از آوردن ابزار و آلات تماس به بیرون  وجود داشت که با بازدید بدنی و ابزار الکترونیکی و اطلاعات، قبل از آزمون همگی شناسایی و کشف شدند.

تقلب در کنکور

تقلب در کنکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا