فراتر از خبر

استوری مهناز افشار که عجیب بوی دلتنگی وطن می دهد!

مهناز افشار، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون که از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند و در حال حاضر به همراه دخترش در آلمان ساکن است، تصویر زیر را در صفحه شخصی اینستاگرامش استوری کرد و نوشت:

این اگه بوی خوش وطن نیست پس چیه؟!

استوری مهناز افشار

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و سید محمد خاتمی، رئیس‌جمهور پیشین ایران، خطبهٔ عقد آن‌ها را خواند. که در اردیبهشت ۹۴ صاحب یک دختر شدند و نام او را «لیانا» گذاشتند.

اما در مهرماه 98 خبر طلاق و جدایی از همسرش را اعلام کرد و گفت می خواهد یک مادری مستقل باشد و از ایران رفت. این ماجرا نیز ساختگی بود و در روز مرد و روز عشق سال 1400 عکسی از خود در کنار یاسین رامین منتشر کرد و گفت به هیچ وجه جدا نشده بودند و بخاطر پرونده قضایی همسرش مجبور بودند جدا زندگی کنند. که این یکی دیگر از سیاه نمایی های این زوج معروف و پرحاشیه بود.

اما الان گویا به شدت دلتنگ ایران و وطنش شده و به همراه همسرش در تلاش است که اجازه ورود و بازگشت به ایران را پیدا کند.

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک به‌دنیا آمد. بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا