آموزش بورسموفقیت

کتاب‌هایی که با نگاهی به گذشته، آینده را پیش‌بینی می‌کنند

خواندن کتاب و تعیین کردن زمان خاصی برای مکالمه آزاد، در تمامی زمینه ها مفید بوده و سبب افزایش اطلاعات و دانایی خواهد شد. در برخی از رشته ها مانند بورس، کتاب های بسیار زیاد و متعددی وجود دارد و افراد علاقه مند، نمی توانند به سادگی بهترین و مناسب ترین کتاب در این زمینه را انتخاب کرده و برای مطالعه آن اقدام نمایند.

با استفاده از نظر کارشناسان و همچنین بهره بردن از تجربه دیگران، می توان بهترین و مناسب ترین کتاب ها در این زمینه را پیدا نمود. کتب مرجع و مناسب در زمینه بورس، می توانند به افراد هم در زمینه سرمایه گذاری و هم در یافتن راه و روش درست زندگی نیز، کمک رسانی کنند.

معرفی سایت فروشگاهی مهربان

سایت فروشگاهی مهربان یکی از بهترین سایت ها در کنار سایت های دیگر مانند ایران کتاب، فیدیبو، طاقچه و… در زمینه فروش کتاب بوده و شما می توانید با مراجعه به این سایت، با انواع و اقسام کتب مختلف آشنا شده و پس از آن بهترین نمونه را برای خود خریداری نمایید.

فروشگاه کتاب مهربان با در بر داشتن موضوعات مختلف و کتب متعدد در هر زمینه، به ما در خرید کتاب بورس، کمک رسانی کرده و این امر را تبدیل به یک چالش بسیار جذاب در زندگی ما خواهد کرد.

اگر به دنبال سایتی هستید که به وسیله آن اطلاعات مفیدی درباره کتاب ها به دست آورده و سپس از طریق همان سایت اقدام به خریداری کردن کتاب کنید؛ پیشنهاد ما به شما سایت فروشگاه کتاب مهربان خواهد بود.

اگر در زمینه خرید کتابی خاص دو دل بوده و نسبت به کیفیت آن مردد شدید، بخش معرفی و نظرات سایت مهربان روش مناسبی برای برطرف کردن این مشکل خواهد بود. از دیگر از ویژگی های این سایت می توان به بخش پیشنهاد ها اشاره نمود که در آن، کتب مشابه و مناسب با کتب درخواستی خود را مشاهده خواهید کرد.

کتاب های بورس

معرفی دسته کتاب های بورس تحلیل تکنیکال

بررسی موفقیت ها و خلاصه موضوعات کتبی با موضوع بورس، به ما در مطالعه راحت تر آن ها کمک خواهد کرد. خرید آنلاین کتاب های نام برده از سایت فروشگاهی مهربان مقدور بوده و می توانید به سادگی این کتاب ها را در مقابل درب منزل خود، تحویل بگیرید.

·         معامله گری با ذهن آگاهانه

این کتاب به بهترین شکل ممکن به بررسی وضعیت روانی و واکنش های لحظه ای افراد می پردازد. مطالعه این کتاب سبب راحت تر شدن تصمیم گیری شده و به شما در اتخاذ بهترین تصمیمات در شرایط سخت، کمک شایانی می کند.

·         پول هوشمند

اگر به دنبال کتابی هستید که به شما در زمینه شناخت پول هوشمند و جزئیات کار با این عنصر، کمک رسانی کند، بهترین انتخاب برای شما کتاب پول هوشمند خواهد بود. این کتاب جوانب مختلف کار با پول های دیجیتالی را بررسی کرده و شناخت بسیار مناسبی در این زمینه به شما هدیه خواهد کرد.

·         اسرار ذهن موفق

بهترین راه برای دستیابی به استراتژی های موفقیت آمیز و شناخت خط فکری افراد موفق، مطالعه این کتاب خواهد بود. کتاب اسرار ذهن موفق، بهترین گزینه برای افراد تازه کار خواهد بود و در عین حال، می تواند به افراد خبره نیز در بهتر شناختن موقعیت های مختلف، کمک رسانی نماید.

·         40 استراتژی معاملات فارکس

کتاب های استراتژی معمولا قطور بوده و توضیحاتی بسیار اضافه و زیاد با خود به همراه دارند. بهترین و مثبت ترین نکته درباره این کتاب، این است که شما می توانید به وسیله آن استراتژی های مختلف و متفاوتی را در کمترین زمان ممکن آموخته و فرا بگیرید.

·         کتاب راهنمای جامع TREADING VIEW

عده زیادی از مردم علاقه ای به مطالعه کتب کوچک و جزئی نداشته و ترجیح می دهند تا با مطالعه یک کتاب، بخش زیادی از دانش مد نظر را به دست آورده و آن را فرا بگیرند. کتاب راهنمای جامع treading view کتابی کامل و بسیار شیوا بوده که مطالعه آن را به تمامی افراد علاقه مند به بورس و معاملات دیجیتال، توصیه می کنیم.

 

·         معامله گ•	معامله گر پرایس اکشنر پرایس اکشن

پرایس اکشن یک روش معامله و ترید کردن در بازار های دیجیتال است که یادگیری فوت و فن و روش های مختلف انجام آن، سرمایه گذاران را تا حد بسیار زیادی در زندگی و کار، به رتبه های بالاتر هدایت می کند.

کتاب معامله گر پرایس اکشن، یکی از بهترین کتب تالیف شده در این زمینه محسوب می شود و می توان به وسیله این کتاب در سریع ترین زمان ممکن، نکات مختلف درباره پرایس اکشن را فرا گرفت.

برای خرید کتاب از کجا میتوان اقدام کرد؟

روش های بسیار مختلفی برای خرید یک کتاب وجود دارند که هر کدام از آن ها، نقاط قوت و ضعف بسیار زیادی را همراه خواهد داشت؛ در نتیجه باید به دنبال بهترین روش با کمترین مشکل گشته و روشی را که می تواند به ما بیشترین سود را برساند، انتخاب کنیم.

خرید کتاب بورس و هر نوع کتاب دیگری از سایت مهربان، با کمترین دردسر و مشکل به انجام خواهد رسید. با استفاده از سیستم فروش آنلاین این سایت می توانید، تمامی کتاب های مد نظر خود را از طریق این سایت سفارش داده و تمامی آن ها را بدون هرگونه رفت و آمدی، در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید. همچنین خدمات این سایت و ارائه کتاب ها به بهترین شکل ممکن، یکی دیگر از دلایل مشتریان برای خرید از این فروشگاه خواهد بود.

جمع بندی

اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که به بورس و کتب بورس علاقه مند بوده و قصد دارید تا با وسیله این کتاب ها، دانش خود را افزایش دهید، به سایت کتاب مهربان مراجعه نمایید.

مراجعه به این سایت مسیر انتخاب و خرید کتاب را تا حد بسیار زیادی کوتاه کرده و سبب آسان شدن پروسه های مختلف خواهد شد. اکنون زمان آن رسیده تا با خیالی راحت، اقدام به خرید کتاب مد نظر خود از سایت مهربان کرده و با مطالعه آن ها، احتمال موفقیت خود در بازار بورس را افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا