اخبار بورس

وضعیت بازار بورس یکشنبه 27 مهر 99 چگونه می شود؟

بازار بورس امروز 23 مهر 99 کاملا متعادل بازگشایی شد حتی ارزش صف خرید نسبت به صف های قروش برتری داشت اما رفته رفته بازار منفی و افزایش عرضه سوق پیدا کرد و متاسفانه مجددا جو هیجانی در آن مشهود است اما وضعیت بازار بورس یکشنبه 27 مهر 99 چگونه می شود؟

شاخص کل بازار بورس امروز با 18833 واحد کاهش و افت 1.19 درصدی به 1 میلیون و 560 هزار و 842 واحد رسید.
و شاخص هم وزن با 2475.59 کاهش به 411,919.07 واحد رسید.
حجم معاملات 23 مهر 99 برابر است با 6.612 میلیارد تومان و ارزش معاملات به 92,837.325 میلیارد تومان رسید.

پیش بینی بازار بورس یکشنبه 27 مهر 99

وضعیت معاملات بازار بورس امروز از نظ خاصی پیروی نمی کرد به نظر می رسد که بازی حقوقی ها در ایجاد این بی نظمی نقش بسزایی دارد است از این رو بهترین استراتژی در شرایط کنونی بازار بورس ، سهامداری است.

می توان با مشاهده صف های فروش امروز گروه های خودرویی که تا دیروز صف خرید بودند، هیجانی بودن بازار را درک کنیم.

با انتشار اخبار خوشایندی مبنی بر عرضه سهام شرکت های زیر مجموعه شستا تا پایان سال جاری و همچنین بازگشایی صندوق سرمایه گذاری پالایش یکم در اوایل آبان ماه می توان به روند صعودی بازار سرمایه در یکشنبه 27 مهر ماه 99 امیدوار بود.

نظر کارشناس بازار بورس در رابطه با بازگشت روند صعودی بازار بورس

دلیل منفی بودن شاخص کل و شاخص هم وزن امروز 23 مهر 99 منفی بودن برخی از نماد های شاخص ساز می باشد اما در مقابل روند برخی از سهام های دلاری (سهام شرکت هایی که درآمد آنها وابسته به قیمت دلار می باشد) همچون پالایشی ها مثبت و صعودی بود. در ادامه این مقاله به گفته های ایمان رئیسی کارشناس بازار بورس در رابطه با بازگشت روند صعودی بازار را در اختیار شما قرار می دهیم.

کارشناس بازار سرمایه ، ایمان رئیسی گفت درباره اینده بازار بورس گفت : به نظر می رسد زین پس برخی سهام های دلاری مانند پتروشیمی و پالایشی ها لیدر بازار شوند. امروز گروه های بزرگ فلزات که به نرخ ارز وابسته اند، نزولی بودند من عقیده دارم این سهم‌ها در نقطه حمایتی هستند و به زودی روندی صعودی پیدا خواهند کرد.

وی در ارتباط با ریزش و صف فروش امروز نماد های خودرویی چنین گفت : گروه های خودرویی در دوره اصلاح بازار ریزش سنگینی داشتند اما بنظر می رسد که برای اینکه ضرر خود را جبران کنند لازم است یه روند صعودی داشته باشند. من بر این باورم که بعد از جبران، بازار سهام سهم‌های مستعدتری برای رشد و لیدری بازار نسبت به گروه‌های خودرویی دارد.

وی در پایان درباره روند بازار چنین بیان کرد : احتمالا با جمع شدن صف های فرووش در امروز 23 مهر 99 ، هفته بعد بازار بورس از وضعیت بهتری برخوردار شود و شرایط متعادل و بهتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا