اخبار بورساخبار مهم اقتصادیاخبار مهم بورس و اقتصاد

آیا بازار سهام به سمت مثبت شدن حرکت می کند؟

با توجه به روند بازار سهام هنوز امید هایی برای سهامداران این بازار سرمایه وجود دارد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

پیش بینی بازار بورس

با اینکه روند رشد بورس در هفته گذشته نسبت به هفته‌های قبل تر کند شده بود اما هنوز امیدهایی در جهت رشد این بازار سهام به سمت بالا وجود دارد.

در حال حاضر بزرگترین نگرانی در خصوص بازار سهام کاهش ارزش معاملات خرد می باشد به گونه ای که در هفته گذشته ارزش معاملات خرد کاهش یافت و در روز چهارشنبه به کمتر از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

در آخرین روز کاری هفته گذشته نیز به دنبال کاهش ارزش معاملات خود با خروج ۷۰ میلیارد تومان پول حقیقی ها از بازار رو به رو بود اما در صورتی که خریداران به روند این بازار امیدوار شوند این اتفاق می‌تواند به سرعت جبران گردد.

با نگاه به روند بازار بورس می توان فهمید شاخص های بورسی در حال حاضر در محدوده تعادل قرار دارند و به همین دلیل برای امروز تعادل در بازار سرمایه را پیش بینی می کنیم.

در روز چهارشنبه تعداد نمادهای مثبت نسبت به نمادهای منفی بیشتر بود و با این حال ‌بینی می‌شود که معامله گران در امروز با احتیاط بیشتری عمل کرده و جهت معاملات میتواند به سمت مثبت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا