اخبار بورس

چگونه در بورس به صورت تضمینی سود کنیم؟

طی چند سال اخیر بازار بورس طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است و بسیاری از مردم ترجیح می دهند سرمایه ی خود را وارد این بازار کرده تا بتوانند دارایی خود را افزایش دهند. گاهی هم افراد به دلیل نداشتن تخصص کافی در بازار سرمایه مسئولیت مدیریت سرمایه خود را به شرکت سبدگردان می‌ سپارند و شرکت سبدگردان بعد از بررسی میزان ریسک‌ پذیری، سرمایه ی فرد را متناسب با انتظارات سرمایه گذار در بازار سرمایه مدیریت می کند.

یکی از مزایای سپردن دارایی به شرکت های سبدگردانی کسب سود به صورت تضمینی می باشد. در شرکت سبدگردانی هدف سرمایه گذاران می توانند به صورت تضمینی سود کسب کنند. در سبدگردان هدف برای سرمایه گذارانی که به دنبال سود تضمینی در بورس هستند پلنی به نام «سبد مطمئن» طراحی شده است که در آن سهام و اوراقی خریداری می شود که به هیچ عنوان ریسکی ندارند و حتی از سپرده گذاری در بانک هم مطمئن تر می باشد. از این رو می توان گفت که سبدگردانی به عنوان یکی از اختصاصی ترین روش های سرمایه گذاری در بورس مورد توجه بسیاری از افراد و شرکت ها قرار دارد.

آیا می توان در بورس به صورت تضمینی سود کسب کرد؟

بر خلاف آنچه در ذهن مردم وجود دارد باید بگوییم که در بورس هم می توان به صورت تضمینی سود کسب کرد. در ابتدا ممکن است این ادعا برای شما کمی بزرگ و غیر قابل باور باشد اما با توضیحاتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت شما نیز قانع می شوید.

با سپردن دارایی به برخی سبدگردان ها می توان کسب سود را در بازار سهام تضمین کرد. از این رو انتخاب یک شرکت سبدگردانی مناسب که بتوان دارایی خود را به شرکت سپرد و از آن انتظار کسب سود تضمینی داشت بسیار با اهنیت است.

تمام شرکت‌های سبدگردانی از سازمان بورس مجوز فعالیت دریافت می‌کنند. شرکت سبدگردانی از افراد متخصص که دارای دانش و مهارت در این زمینه هستند تشکیل شده‌ اند، این افراد قوانین بورس را به خوبی می‌ دانند و نحوه محاسبه سود سبدگردانی با مهارت کافی انجام می دهند و تمام تلاش خود را برای دریافت سود می‌ کنند. همچنین، قراردادی که بین سرمایه‌گذار و سبدگردان تعیین می‌شود زیر نظر سازمان بورس و در محدوده‌ی قوانین آن است، درنتیجه، می‌ توانید با خیال راحت سرمایه خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار دهید.

شرکت سبدگردان هدف در سال 1391 با مجوز رسمی از سازمان بورس و اوراق بهادار تاسیس گردیده و با بهره مندی از تحلیل گران متخصص ، با تجربه و حرفه ای در بازار سرمایه و با توجه به ارتباط گسترده ای که با بدنه اقتصادی کشور دارد و با طراحی پلن های مختلف برای سرمایه گذار سهام و اوراقی خریداری می کند که به هیچ عنوان ریسکی ندارند و حتی از سپرده گذاری در بانک مطمئن تر هستند و کسب سود در بازار سرمایه را تضمین می کند.

چرا می گوییم که با سرمایه گذاری در بورس از طریق شرکت سبدگردانی به صورت تضمینی سود کسب خواهید کرد و این سود از سود بانکی هم بالاتر و کم ریسک تر است؟

زیرا دولت درصد کمی از سپرده ی بانک ها را برای تضمین حساب ها نزد بانک مرکزی بلوکه می کند و در صورت ورشکستگی بانک دولت تضمینی برای بازگرداندن اصل سرمایه ندارد و در قراردادی که شما با بانک منعقد کرده اید، زمانی برای بازگرداندن اصل سرمایه در صورت ورشکستگی بانک تعریف نشده است.

از این رو سبدگردانی یک راهکار سرمایه گذاری اختصاصی در بورس است و با توجه به ماهیت این خدمات این فعالیت متناسب با درجه ریسک پذیری و افق دید افراد تعریف می شود. به همین خاطر است که اگر شما در سرمایه‌ گذاری تمایلی به پذیرش ریسک بالا نداشته باشید، سبدگردان می‌ تواند سبدی متشکل از انواع اوراق بهادار کم‌ریسک و با سود ثابت، برای شما تشکیل دهد تا از این طریق سودی بالاتر از سود بانکی کسب کنید.

معیار انتخاب بهترین سبدگردانی چیست؟

همان طور که بالاتر گفته شد مهم ترین موضوع در حفظ دارایی فرد و کسب سود تضمینی، انتخاب سبدگردان مناسب است. از این رو برای انتخاب هترین سبدگردان بورس لازم است که موارد زیر را مورد بررسی قرار داد:

  1. مجوز سبدگردانی
  2. تجربه و سابقه شرکت سبدگردانی
  3. تیم متخصص و حرفه‌ ای که مدیریت سبدها را برعهده گرفته است
  4. بازدهی سبدگردان از ابتدای تاسیس
  5. میزان شفافیت فعالیت های شرکت سبدگردان

برای مشاوره به سایت سبدگردان هدف با لینک : سبد تضمین هدف مراجعه نمایید.

اثر افق دید و زمان سرمایه گذاری روی کسب سود از بازار

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در سرمایه گذاری در بازار سرمایه افق دید و زمان سرمایه گذاری می باشد. برخی افراد بازدهی سرمایه گذاری در بورس را ماهیانه می دانند توجه به این نکته ضروری است که هر چه بازه زمانی در سرمایه گذاری کوتاه‌ تر باشد، سرمایه گذار ریسک بالاتری را تجربه خواهد کرد و فشار روانی بیشتری را نیز متحمل خواهد شد. اما از سوی دیگر با داشتن یک دید بلند‌مدت به سرمایه ‌‌گذاری خود می‌ توان گرفتار بسیاری از ریسک های کوتاه مدت بازار نشد و از برآیند بازدهی بازار در بلند‌مدت بهره‌مند شد.

سخن آخر

بازار سرمایه بازاری جذاب و پرسود است و هر سرمایه گذار ریسک پذیری را به سمت خود جذب می کند اما سرمایه گذاری در بازار سرمایه نیازمند مهارت، دانش و تخصص کافی در این زمینه می باشد. از این رو انتخاب یک شرکت سبدگردان مناسب می تواند افزایش دارایی شما را در بازار سهام تضمین کند تا اگر تصمیماتی در بازار سرمایه گرفته می شود حساب شده و منطقی باشد. شرکت سبدگردان هدف با طراحی سبدهای مختلف این شرایط را مهیا کرده که افراد با توجه به ریسک پذیری خود سود مورد نظ را را از بورس کسب کنند. اما اگری شخصی به هیچ عنوان تحمل ضرر را نداشته و افق دید کوتاهی دارد ما برای این دسته از افراد سبد مطمئن شرکت سبدگردان هدف را پیشنهاد می دهیم که با سرمایه گذاری در آن با کمترین ریسک ممکن می توانیم سودی بیشتر از سود بانکی را برای ایشان به ارمغان آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا