اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

رئیس سازمان بورس استعفا داد

با توجه به خبر های شنیده شده در صبح امروز گفته می‌شود مجید عشقی، رئیس کنونی سازمان بورس استعفای خود را به شورای عالی بورس تحویل داده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

موافقت با استعفای رئیس سازمان بورس

با توجه به اخبار منتشر شده توسط منابع آگاه امروز دوشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ جلسه ای در خصوص بررسی استعفای رئیس کنونی سازمان بورس برقرار خواهد شد.

اخبار منتشر شده در صبح امروز نشان می دهد که در ساعت ۱۰:۳۰ امروز این جلسه با نشست وزیر اقتصاد و دارایی و ریاست شورای عالی بورس برگزار و پیگیری های لازم در خصوص عملکرد مجید عشقی انجام خواهد گرفت.

با توجه به این اخبار، گفته می‌شود که مجید عشقی استعفای خود را به شورای عالی بورس تحویل داده و قرار بر این گردیده در نشست شورای عالی امروز که به ریاست احسان خاندوزی انجام می گیرد با استعفای این شخص موافقت گردد.

پیگیری ها نشان می دهد مواردی مانند مخالفت وی با برخی از پیشنهادهای سازمان بورس می‌تواند دلایل استعفای عشقی از این سمت باشد.

با اینکه در هفته های گذشته به دلیل افزایش انتقادها از عملکرد بازار بورس، خبرهای زیادی در خصوص استعفای عشقی شنیده می‌شد؛ اما گفته می شود این بار به دلیل فشار برخی از نمایندگان مجلس به منظور تغییر ریاست این سازمان، مجید عشقی استعفای خود را به صورت کتبی به شورای عالی بورس تحویل داده است.

با توجه به پیش بینی ها و گفته های منابع آگاه محمد رضوانی فر تنها شخصی است که بیشترین شانس را برای گرفتن سمت رئیس سازمان بورس دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا