اخبار بورس

وضعیت بازار بورس در روز شنبه 10 آبان 99 چگونه خواهد شد؟

بازار بورس در روز 7 آبان 99 نیز همچون چند روز گذشته با فشار عرضه آغاز شد اما رفته رفته از شدت عرضه کاسته و میزان تقاضا به نسبت بیشتر شد و روند معاملات برخی از نمادهای شاخص‌ساز به رنج مثبت بازگشتند و شاخص از ریزش 22 هزار واحدی به 13 هزار رسید و شرایط بهتری نسبت به روز های گذشته داشت. آیا روز شنبه شاهد شرایط بهتری خواهیم بود؟ بازار بورس در روز شنبه 10 آبان 99 چگونه خواهد شد؟ با ما همراه باشید.

شاخص کل بازار بورس در روز 7 آبان ماه 99 با 13835 واحد و افت 1.06 درصدی به 1 میلیون و 288 هزار و 189 واحد رسید.

پیش بینی بازار بورس شنبه 10 آبان 99

همانطور که می دانید بازار بورس با وجود تمام سیگنال های مثبت و جذابیت کافی برای سرمایه گذاری، همچنان به روند نزولی خود ادامه داده و این هیجان چیزی نیست جز نتیجه انتخابات آمریکا !!!

درست است که ما در جزیره ای ناشناخته زندگی نمی کنیم و عوامل سیاسی و اقتصادی همچون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر بورس ایران موثر است اما با این اصلاحی که داشتیم میتوان گفت که ما بازخورد این انتخابات را پیشخورد کردیم و نتیجه آن هر چه که می شد بورس ایران اصلاحی بیشتر از این را به خود نمی دید که سهامداران خودشان زحمت افت شاخص را کشیدند! پیشنهاد می کنم از مقاله ای با عنوان “در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ایران است” بازدید نمایید.

پیش بینی می شود که بازار بورس در شنبه 10 آبان ماه 99 همچنان هیجانی و نوسانی باشد!! اما فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد به سهام داران توصیه کرد که با آگاهی کافی به معاملات و خرید و فروش سهام بپردازند زیرا گزارش های سود های شرکت های بورسی به دلیل افزایش نرخ ارز بسیار خوب بوده.

در ادامه توجه شما را به نظر کارشناس بازار بورس در رابطه با آینده بازار سرمایه جلب می نمایم.

نظر برخی کارشناس بورس درباره آینده بازار سرمایه

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه نظر خود را درباره آینده بازار بورس چنین بیان کرد: تا انتخابات آمریکا روند بازار سهام نزولی است و شاید حتی شاخص کل تا یک میلیون و 100 هزار واحد ریزش کند اما احتمالا بعد از انتخابات فارغ از نتیجه انتخابات روند بازار سهام بهتر و صعودی خواهد بود.

با این وجود از سهامداران و فعالان این بازار خواهشمندیم که بر رفتار هیجانی خود غلبه کنند تا آرامش به بازار سرمایه بازگردد و با اطلاعات و به دور از تقلید در صف فروش و یا خرید سهام قرار بگیرند تا از اقدام خود پشیمان نشوند.

‫3 دیدگاه ها

  1. با سلام نظر به اینکه در سه ماه اخیر اکثر سهامداران و کارشناسان حتی من حقیر و بیسواد هم دولت و مسئولین بورس را مقصر دانسته وهرانچه که دل تنگمان میخواست نثار دولت و مسئولین بورسی کردیم و هنوز هم من دولت را مقصر میدانم ولی امروزه از سهامداران و کارشناسان عزیز خواهش و تمنا دارم وجدان خود را قاضی کنیم چون تنها محکمه ای است که به قاضی و تجدیدنظر و…ندارد ودر خصوص ریزش وقرمزپوشی بورس در هفته اخیر دقیقا بررسی ونظر بدهیم ، باتوجه به اصلاح نمادها مشاهده میشود حداقل ۵۰٪ ودر بعضی نمادها ۷۰٪ افت قیمت داریم و از اینکه همه می دانیم با توجه به قیمت فعلی و بادر نظرگرفتن قیمت دلار ونظربه گزارشهای ارسالی شرکتها در شش ماهه اخیر وافزایش بیش از ۵۰درصدی سود نسبت به شش ماهه مشابه قبل از افت قیمت و سیگنالهای پی درپی مثبت بورسی با چه منطقی نسبت به فروش سهام با ۷۰٪ ضرردر صفهای طول و سنگین فروش قرار میگیریم که جای سئوال است!!! وبا فروش سهام خود به دارائیمان آتش میزنیم و ایمان داریم که در میان مدت حتما به حدنرمال خواهیم رسید و این را هم میدانیم با الباقی سرمایه دیگر در هیچ بازاری قادر به سرمایه گزاری نیستیم ولی دست از فروش بر نمیداریم اگر از اقدام مسئولین ناراحتیم اعتراض خود را با فروش ودرصف فروش سنگین قرارگرفتن اعلام میکنیم راه درستی را در پیش نگرفته ایم ومن به شما قول می دهم به جز ما سهامداران هیچ کسی از این عمل متضرر نخواهد شد.لذا با در نظرگرفتن جمیع جهات و مطالب فوق عقل سلیم حکم میکند در چنین برهه ای از زمان سهامداری کرده و نسبت به میانگین کم کردن و اگر کسانیکه قبلا فروختند نسبت به خرید پلکانی اقدام نمایند چون الان بهترین زمان در کف قیمت برای چینش پرتفوی میباشد

  2. سلام
    نظرم اینکه سهامداران بورس باید تماشای بازار بورس باشند تا انشاالله بعد از انتخابات نتیجه صعودی همان افزایش سرمایه را با هم دیگه ببینیم و لذت سرسبزی را با دید خوش آیند تا تاریخ 14 آبان ماه صبر پیشه کنیم
    همین که انتخابات تموم بشه
    💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

  3. کاملا درسته حتما بورس صعودی خواهد شد .دارایی خود را مفت ومجانی به غارتگران نفروشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا