اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

یارانه مهرماه امشب واریز میشود

یارانه معیشتی مهرماه امشب چهارشنبه بیستم مهرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد و افراد می توانند از بامداد پنجشنبه آن را برداشت نمایند. در ادامه می‌توانید خبر کامل زمان پرداخت یارانه مهرماه را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

زمان قطعی پرداخت یارانه مهرماه

قبل تر اعلام گردیده بود به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم جهت ارائه کالا برگ یارانه مهرماه مانند ماه های اخیر به صورت نقدی پرداخت میشود.

بدین صورت در یکصد و چهلمین مرحله واریز یارانه معیشتی، شامگاه امروز چهارشنبه بیستم مهرماه یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد.

همچنین افرادی که درخواست آنها برای دریافت این یارانه مورد موافقت قرار گرفته باشد از این ماه به فهرست یارانه بگیران اضافه خواهد شد که این افراد مشمول دریافت یارانه های معوقه نیز خواهند گردید.

با توجه به اینکه هر ۶ ماه یکبار فهرست یارانه بگیران به روز رسانی می شود احتمال اضافه شدن به فهرست یارانه بگیران وجود خواهد داشت.

از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ پرداخت یارانه معیشتی وارد فاز جدیدی گردید به گونه ای که برای سه دهک اول درآمدی به ازای هر فرد ماهانه ۴۰۰ هزار تومان و برای ۶ دهک دیگر ماهانه به ازای هر فرد ۳۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست خانوار واریز می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا