اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

ورود پژو و رنوی فرانسوی به بازار ایران

برخلاف صحبت های قبلی در خصوص ممنوعیت خودروهای فرانسوی به بازار ایران در تازه ترین خبر ها اعلام شد خودروهای فرانسوی به صورت مشروط حق ورود به بازار ایران را دارند که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

ورود خودروهای فرانسوی به صورت مشروط

در حالی که قبل تر وزیر صمت اعلام کرده بود در بین خودروهای وارداتی، خبری از ورود برند های پژو و رنو نمیباشد؛ اما در حال حاضر منوچهر منطقی در تازه ترین خبرها اعلام کرد دو خودروساز بزرگ فرانسوی به صورت مشروط حق ورود به بازار خودروی ایران را دارند.
واردات خودرو به ایران از سال ۱۳۹۷ ممنوع گردید و حال در سال جاری دولت سیزدهم بار دیگر طرح واردات محصولات خودروهای خارجی را در دستور کار خود قرار داد.
از آنجایی که قبل‌تر اعلام شده بود خودروهای فرانسوی به دلیل بدعهدی خودروسازان فرانسوی در دوران تحریم به ایران وارد نمی شود؛ اما در حال حاضر با سخنان جدید معاون حمل و نقل وزیر صمت، تا حدودی می توان به بازگشت محصولات فرانسوی به بازار ایران امید داشت.
بر این اساس پیش بینی می شود در صورتی که این دو خودروساز فرانسوی به تعهدات پیشین خود عمل کرده و مذاکراتی را در این خصوص دوباره آغاز نمایند؛ می توانند به بازار ایران راه یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا