اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

واردات خودروهای فرانسوی به ایران ممنوع شد

سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای فرانسوی ها از واردات خودروهای فرانسوی به ایران جلوگیری خواهیم کرد که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

ورود خودروهای فرانسوی تحریم شد

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در آخرین گفتگوهای خود گفت خودروسازان فرانسوی در سال های اخیر با ابزار تحریم بازار خودروی ایران را تحت فشار شدید گذاشته اند.

وی در ادامه گفت به دلیل رفتار غیر حرفه ای فرانسوی ها از این پس واردات خودروهای فرانسوی به ایران از سوی وزارتخانه ایران ممنوع و تحریم می گردد.

قالیباف در خصوص واردات خودرو گفت در حال حاضر تمام تمرکزمان برای واردات خودرو های چینی، ژاپنی و کره ای می باشد و به هیچ وجه مجوزی برای ورود خودروهای فرانسوی صادر نخواهیم کرد.

سخنگوی وزارت صمت در ادامه تصریح کرد با توجه به فشار هایی که فرانسوی ها در بازار خودروی ایران وارد کردند دیگر ثبت سفارشی در خصوص محصولات سیتروئن، رنو و پژو فرانسوی انجام نخواهد گرفت.

اما از آنجایی که از سال ۱۳۹۷ واردات خودرو به کشور ایران ممنوع شد و با اینکه قرار بود در اوایل پاییز اولین محموله خودروهای وارداتی به کشور وارد شود؛ اما این امر محقق نشد؛ باید دید سخنان وزیر صمت در خصوص وارد نکردن خودروهای فرانسوی چه معنی میدهد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا