اخبار مهم اقتصادی

شرایط خودروهای وارداتی اعلام شد

سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت از رسانه‌ای شدن جزئیات آیین نامه اجرایی واردات خودرو ظرف یک هفته آینده خبر داد. در ادامه میتوانید خبر کامل شرایط واردات خودرو را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

واردات خودروهای اقتصادی

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت گفت امر واردات خودرو بیشتر به منظور حمایت از دهک های کم درآمد کشور برنامه ریزی شده به گونه ای که هدف گذاری واردات خودرو تا ۲۰ هزار دلار تعیین گردیده است.

بر این اساس ۷۰ درصد تقاضای خودرو برای سه دهک کم درآمد جامعه می باشد به گونه‌ای که قرار است واردات خودرو بیشتر بر روی خودرو های ارزان قیمتی که از کیفیت خوبی برخوردار باشند صورت بگیرد.

قالیباف در ادامه گفت به منظور واردات خودرو با خودروساز هایی همچون تویوتای ژاپن و شرکت های خودروساز آلمانی، چینی و هندی مذاکراتی شده است.

وی در آخرین نشست خبری اعلام کرد جزئیات آیین نامه اجرایی واردات خودرو به زودی و ظرف یک هفته آینده رسانه ای خواهد شد.

لغو ممنوعیت واردات لوازم خانگی

او در ادامه گفت واردات تا ابد نمی تواند ممنوع بماند و به این منظور واردات کالاهایی که تولید بالا دارند مانند لوازم خانگی باید آزاد شود.
سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت اظهار کرد واردات لوازم خانگی باید به گونه ای باشد که به تولید داخلی ضربه نزند اما در صورتی که این واردات منجر به کیفیت و قیمت بهتر شود اقدام به لغو ممنوعیت واردات مینماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا