اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

مرکز مبادله ارز و طلا هم نتوانست ترمز قیمت سکه را بکشد

امروز ششم اسفند ماه بازار طلا و سکه به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده به گونه ای که باعث ثبت رکورد های جدید در قیمت انواع سکه شده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

عدم تاثیر مرکز مبادله طلا و ارز بر روی قیمت سکه

با اینکه در روز گذشته در مرکز مبادله ارز و طلا دلار در رنج ۴۱ هزار و ۷۵۹ تومان قرار گرفت اما قیمت سکه و طلا بدون توجه به این قیمت گذاری و با تبعیت از قیمت دلار در بازار آزاد افزایش پیدا کرد.
این در حالی میباشد که بانک مرکزی قیمت این اسکناس آمریکایی را در بازار آزاد به رسمیت نمی شناسد و آن را یک تورم می داند.
بسیاری از تحلیلگران می گویند افزایش قیمت سکه در روز گذشته در حالی رقم خورده که قیمت اونس طلای جهانی با کاهش مواجه شده است.
این کارشناسان معتقدند در حال حاضر بازار دلار و سکه بر خلاف جهت چارت حرکت می کند و روند حرکتی آن را بسیار عجیب و خطرناک می‌دانند.

قیمت طلا و سکه

حال باید گفت تا لحظه نگارش این مرد قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته با ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش همراه گردید به گونه ای که هم اکنون در محدوده ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می گردد.
همانند سکه امامی سکه بهار آزادی در کانال صعودی قرار گرفت و به محدوده ۳۱ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان رسید.
نیم سکه و ربع سکه نیز با افزایش قیمت همراه شده اند به گونه ای که نیم سکه در محدوده ۱۷ میلیون تومان و ربع سکه به ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.
این افزایش قیمت ها در حال حاضر به عنوان رکوردهای جدیدی برای سایر قطعات سکه می باشد.
علاوه بر سکه قیمت طلا نیز با افزایش همراه گردید به گونه ای که در حال حاضر قیمت هر مثقال طلا در محدوده ۱۱ میلیون و ششصد و نود و پنج هزار تومان قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا