اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی جدید چیست؟

بانک مرکزی به تازگی بخشنامه ای با عنوان اعطای وام ۲۰۰ میلیونی مسکن به افرادی که دارای سه فرزند می باشند به شش بانک مسکن، صادرات، توسعه تعاون، کشاورزی، تجارت و پست بانک ابلاغ کرده است. در ادامه می توانید شرایط کامل دریافت این وام ۲۰۰ میلیون تومانی را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

اعطای وام 200 میلیونی مسکن

سحابی معاون اعتبارات بانک مرکزی در آخرین خبر های خود اعلام کرد وام مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی به خانواده هایی که دارای سه فرزند باشند پرداخت می گردد.
او در این خصوص گفت متقاضیان که شرایط دریافت این وام را دارند می توانند با مراجعه به سایت  «http://ve.cbi.ir» نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
در فرایند ثبت نام متقاضی یک کد رهگیری را دریافت می نماید و بعد از تعیین شعبه به مدت ۱۲ روز فرصت دارد تا به بانک مراجعه کرده و در شعبه پذیرش شود و از آن تاریخ به مدت ۴۵ روز نیز فرصت می باشد که مدارک خود را تکمیل کرده و پرونده اش را به بانک تحویل دهد.

بانک نیز موظف است که تا ۱۰ روز بعد تسهیلات را به حساب متقاضی واریز نماید.

ثبت نام 285 هزار متقاضی در این سامانه

معاون اعتبارات بانک مرکزی در ادامه گفت سامانه پرداخت این تسهیلات به صورت آزمایشی از اردیبهشت ماه شروع به کار کرد اما از دیروز به صورت رسمی رونمایی گردید.
وی در این خصوص گفت از اردیبهشت ماه که این سامانه راه اندازی گردید تا به امروز حدود ۲۸۵ هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند و مبلغی بیش از ۱۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به افراد تعلق گرفته است.

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی

بر اساس اعلام معاون اعتبارات بانک مرکزی تمامی خانواده هایی که دارای فرزند سوم متولد سال ۹۹ به بعد می باشند و صاحبخانه نیستند می توانند جهت دریافت این وام ۲۰۰ میلیون تومانی اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا