اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

زمان واریز افزایش حقوق کارمندان اعلام شد

با اینکه قرار بود افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان از آبان ماه اجرایی گردد اما درحال حاضر رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت این افزایش حقوق در آذر ماه به حساب کارکنان و بازنشستگان واریز خواهد شد. در ادامه می‌توانید خبر کامل افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان

لایحه افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان دولتی در ۱۶ آبان ماه به تصویب رسید.

بر اساس این تصویب مبلغ ۹۰۰ هزار تومان به حقوق بازنشستگان و مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار تومان به حقوق شاغلان اضافه گردید.

به دنبال آن حق اولاد ۱۰۰ درصد به حق عائله مندی نیز ۵۰ درصد رشد پیدا کرد.

این افزایش حقوق قرار بود که از مهرماه اعمال و پرداخت آن از آبان ماه انجام شود اما با توجه به تاخیری که در این مورد صورت گرفته است مجلس اعلام کرد پرداخت معوقات بازنشستگان و کارمندان احتمالاً از آذر ماه آغاز خواهد گردید.

مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در ماه گذشته وعده داد که افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان از آبان ماه پرداخت و مابه تفاوت حقوق مهرماه نیز واریز شود اما با این حال این وعده در آبان‌ماه عملی نگردید.

چه زمانی افزایش حقوق کارکنان واریز می شود؟

بعد از آن جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون بودجه اعلام کرد در حال حاضر دولت قادر به پرداخت افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان می باشد و این افزایش حقوق در ماه آذر پرداخت و معوقات دو ماه قبل نیز واریز می گردد.

مهدی عیسی زاده در خصوص پرداخت نشدن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در آبان ماه گفت به دلیل اینکه اطلاعات کارکنان در دستگاههای اجرایی ثبت نشده است این امر عملی نشد اما در حال حاضر این موضوع در کمیسیون اجتماعی در حال پیگیری بوده و قرار بر این شده که افزایش حقوق کارکنان در آذر ماه اعمال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا