اخبار مهم اقتصادیاطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

اعطای تسهیلات سه تا پنج میلیونی به زائرین اربعین

حمیدرضا محمدی به تازگی خبر از اعطای وام اربعین به سرپرستان خانواری که یارانه دریافت می کنند و از مرزهای زمینی خارج شده اند خبر داده است. در ادامه میتوانید شرایط اعطای وام اربعین را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

تسهیلات اربعین برای زائرین اربعین

بر اساس اعلام حمیدرضا محمدی اطلاعات افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات اربعین می باشند در حال بررسی می باشد.
وی در ادامه گفت بعد از بررسی اطلاعات درخواست کنندگان تسهیلات اربعین در صورتی که اطلاعات تایید شود اسامی افراد به بانک عامل اعلام خواهد شد و بانک از طریق پیامک به واجدان دریافت این وام اطلاع رسانی خواهد کرد.
وی در ادامه گفت زائران سرپرست خانوار که متقاضی دریافت تسهیلات اربعین می باشند باید با مراجعه به سامانه حج و زیارت (سماح) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
مبلغ این تسهیلات به صورت خودکار و بدون نیاز به مراجعه به بانکها به حساب یارانه واجدین شرایط واریز می گردد و با اقساط ۱ساله از یارانه آنها کسر خواهد شد.
مبلغ وام اربعین برای یک نفر سرپرست خانوار سه میلیون تومان به همراه یک نفر از اعضای تحت پوشش ۴ میلیون تومان و همراهان دو نفر یا بیشتر پنج میلیون تومان اعلام شده است.

شرایط دریافت وام اربعین

از جمله شرایط دریافت وام اربعین برای متقاضیان این میباشد که فرد باید حتما سرپرست خانوار و دریافت‌کننده یارانه باشد و صرفاً از مرزهای زمینی سفر کرده باشد.
افرادی که سرپرست خانوار نمی باشند امکان بهره مندی از این تسهیلات با رضایت سرپرست خانوار را خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا