اطلاعیه ها

شمار جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید

به دنبال حادثه ریزش برج ده طبقه متروپل در آبادان، در روزهای اول اسامی ۳۸ نفر به عنوان مفقودی این حادثه اعلام گردید. تاکنون با تلاش گروه های جستجوگر و امدادگران پیکر ۳۴ نفر از زیر آوار بیرون کشیده شده است. این برج در روز دوشنبه دوم خرداد ماه فرو ریخت. در ادامه جزئیات حادثه مترو پل را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

جزئیات حادثه مترو پل

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، عملیات آواربرداری از ساختمان برج‌های دو قلوی متروپل در آبادان که روز دوشنبه دوم خردادماه فروریخت، همچنان ادامه دارد.

سه‌شنبه ۱۰ خرداد

ساعت ۹

به نقل از تسنیم، تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید.

احسان عباسپور فرماندار آبادان صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل ساختمان متروپل اظهار داشت: با تلاش گروه‌های جست‌وجو پیکر یکی دیگر از شهروندان حادثه متروپل از زیر آوار بیرون کشیده شد.

سخنگوی حادثه ساختمان متروپل آبادان تعداد کشته شدگان در حادثه متروپل را تا صبح سه شنبه ۳۴ نفر عنوان  کرد و ادامه داد: ‌ تلاش برای یافتن تمامی پیکرهای زیر آوار توسط گروه‌های امدادی ادامه دارد.

فرماندار ویژه آبادان گفت: همچنین ۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه مصدوم شدند که ۳۵ نفر پس از مداوا از بیمارستان مرخص و دو نفر نیز برای مداوای بیشتر در بیمارستان بستری هستند.

ساعت ۸

به نقل از صداوسیما، طبق آخرین آمار حادثه متروپل آبادان ۳۳ نفر جان باختند و ۳۷ نفر مصدوم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا