سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان

شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان

در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه و مفید به معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان بپردازیم. شرکت سبدگردانی سرمایه ایرانیان یکی از 30 شرکت سبدگردان فعال و مجاز در بازار بورس می باشد که خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. اما شاید قبل از معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان لازم باشد تا به صورت مختصر و مفید به معرفی شرکت های سبدگردان بپردازیم.

در این خصوص لازم است اشاره کنیم که شرکت های سبدگردان یکی از انواع واسطه های مالی هستند که به عنوان نماینده از طرف سرمایه گذار و به نام سرمایه گذار، به سرمایه گذاری در بازار سرمایه می پردازند. مفهوم سبدگردانی اختصاصی بدین معنا است که برای هر فردی متناسب با ریسک پذیری و موقعیت وی سبد سهام تشکیل می گردد. تعیین میزان ریسک پذیری هر سرمایه گذار توسط کارشناسان شرکت سبدگردان تعیین می گردد.

این کارشناسان با بررسی موقعیت درآمدی ، هزینه ای و توان پس اندازیِ درآمد مازاد هر فرد و بررسی هدف فرد از سرمایه گذاری اقدام به برآورد میزان ریسک پذیری فرد می کنند. کارشناسان شرکت سبد گردان با تجزیه و تحلیل سهام موجود در بازار به بهینه سازی سبد سهام سرمایه گذار کمک کرده و در جهت بالا بردن ارزش دارایی های سرمایه گذار اقدام می نماید. اما حال اجازه دهید تا به مبحث اصلی یعنی معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان کاریزما

معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان

گفتیم که شرکت های سبدگردان در واقع واسطه هایی مالی هستند که با هدف کسب انتفاع برای افراد سرمایه گذار و در قالب قراردادهایی مشخص به مدیریت پرتفوی و سبد سرمایه سرمایه گذار می پردازند. اما یک شرکت تنها در صورتی مجاز به ارائه خدمات سبدگردانی می باشد، که مجوز های مربوطه را از سارمان بورس و اوراق بهادار تهران دریافت کرده باشد.

شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان همانطور که اشاره کردیم یکی از 30 شرکت مجاز به ارائه خدمات در بازار بورس می باشد. در خصوص معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان سرمايه ايرانيان در تاريخ 1390/09/20 تحت شماره 419931 و شناسه ملي 10320716161 با سرمايه هشت ميليارد ريال به ثبت رسيده است. این شرکت طی دو مرحله افزایش سرمایه، سرمایه ثبتی خود را تا سال 1398 به چهل میلیارد ریال افزایش داده است.

شرکت سبدگردان سرمايه ايرانيان با تمرکز بر تيم مديريتي خود و اعتقاد بر کار گروهي مبتني بر دانش و بهره مندي از متخصصين با تجربه و استقلال کامل، توام با تمرکز بر بازار هاي مالي و تلاش براي افزايش کارايي اطلاعاتي و استفاده از پتاسيل هاي کارشناسان مختلف و با حفظ ارزش ها، اصول سازماني، اخلاق حرفه اي و رعايت بالاترين سطح ارايه خدمات، سعي در کسب بيشترين سهم بازار در حوزه سبدگرداني را هدف گذاري نموده است.

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان باید اشاره کنیم که با توجه به اينکه موسسين و اعضاي هيات مديره شرکت سبدگردان همگي از فعالان بازار سرمايه بوده و همگي در بازار سرمايه ­داراي کارنامه موفق هستند لذا اين افراد با کسب تجربيات گذشته، کسب بازده و ارائه خدمات مطلوب و گسترش فرهنگ سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران محترم هدف گذاری نموده است.

خدمات شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان

خدمات شرکت سبدگردانی سرمایه ایرانیان در حوزه سرمايه گذاري مي باشد و تمرکز اصلي شرکت بر سبدگردانی اختصاصی است که به مرور زمان و با پشتوانه مالي در نظر گرفته شده شرکت سبدگردان سرمايه ايرانيان در طي 4 سال آينده جزء 5 شرکت برتر سبدگردانی خواهد بود. در زمينه سبدگرداني اختصاصي مهمترين فعاليت هاي شرکت عبارت است از:

  • مديريت سرمايه و سبدگرداني تعريف پروژه هاي مشترک سرمايه گذاريي
  • برگزاري جلسات مشاوره اي و سبدهاي اختصاصي
  • مديريت صندوق سرمايه گذاري مشترک
  • و غیره.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش

تمرکز اصلی شرکت بر سبدگردانی و مدیریت اختصاصی سبدهای سرمایه گذاری در بازار سرمایه می باشد. اين شرکت با توجه به تفاوت انتظارات و سطوح تحمل ريسک هر سرمايه ­گذار و همچنين حجم سرمايه ­گذاري وي، اقدام به سرمايه­ گذاري در ترکيب هاي متناسبي از ابزارهاي مالي متفاوت موجود در بازار سرمايه مي­ نمايد تا ارزش­ آفريني سرمايه­ سرمايه­ گذاران را به حداکثر برساند. شرکت سبدگرداني سرمايه ايرانيان با در نظر گرفتن این موارد و نیز با توجه به محدودیت های موجود در بازار سرمایه، این قابلیت را دارد تا از اوراق بهادار زیر جهت ارائه این خدمات بهره برد:

  •  اوراق بهادار پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران
  • اوراق بهادار پذیرفته شده در بازار فرابورس
  • انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت نظیر صکوک
  • فلزات گرانبهای قابل معامله در بورس کالا
  • قرارداد های آتی سهام و کالا های قابل معامله در بورس
  • و غیره.

شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان با اتکاي به خداوند منان و استعانت از ذات لايزال او برپا نمودن قويترين و موثرترين شرکت سبدگردان از طريق جلب اعتماد عمومي، تجمع سرمايه هاي خرد و جذب مشارکت فعال موسسات مالي و اعتباري و کسب سهم موثري از بازار سرمايه و تامين منافع پايدار دارايي سهامداران است. اين شرکت ايجاد ارزش افزوده از فعاليت هاي خدماتي را در نظر داشته و تامين سودي مناسب حداقل بيش از نرخ تورم را بسيار ضروري مي داند.

اهم اهداف مورد نظر شرکت سبدگردانی سرمایه ایرانیان به شرح زير مي باشد:

  • خلق ارزش براي سهامداران، کارمندان، سرمايه گذاران، مشتريان و ساير ذينفعان
  • کسب بخش عمده اي از سهم بازار شرکت هاي سبدگرداني جديدالتاسيس
  • برند سازی موفق تحت پوشش عملکرد صداقت محور
  • کسب حداکثر منافع براي تمامي ذينفعان
  • کمک در جهت کارآتر شدن همه جانبه و روزافزون بازار سرمايه
  • آموزش فعالين بازار سرمايه و تلاش براي ارتقاي دانش افراد فعال در اين حوزه
  • هدايت پول هاي سرگردان به سمت بازارهاي مالي و تشويق مردم براي سرمايه گذاري در بورس
  • کمک به سرمايه گذاران خرد جهت ورود موفق به بازار
  • شفافيت مالي و ارائه گزارشات عملکردي شفاف

آدرس شرکت سبدگردانی سرمایه ایرانیان

در این مقاله به صورت مختصر و مفید به معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان پرداختیم. همچنین برای تکمیل مبحث معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان لازم است تا اطلاعات تماس و آدرس این شرکت را نیز برای شما عزیزان قرار دهیم.

آدرس: تهران، خیابان ملاصدرا، پلاک 57، طبقه 2، کد پستی: 1991614735

تلفن:  02188215216

از این که تا پایان مقاله معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. همچنین شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر با شرکت سبدگردانی سرمایه ایرانیان اینجا کلیک کنید. برای آشنایی با سایر شرکت های سبدگردانی و خدمات آن ها در بازار بورس نیز می توانید سایر مقالات ما در بورس فردا مطالعه بفرمایید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردانی زاگرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا