سبدگردان ها و کارگزاری ها

بهترین کارگزاری بورس کدام است؟

ورود به بازار سرمایه و سرمایه گذاری در بورس مستلزم ثبت نام در یکی از کارگزاری های بورس و تعیین کد بورسی می باشد و انتخاب بهترین کارگزاری بورس برای سرمایه گذاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد زیرا کارگزاریها در ارائه خدمات به مشتری های خود با یکدیگر متفاوت می باشند و این تفاوت یکی از مهم ترین معیارها جهت انتخاب کارگذاری برای سهامداران میباشد.اگر برای اولین بار می خواهید وارد بازار بورس شوید ممکن است با سوالاتی مانند : بهترین کارگزاری بورس کدام میباشد؟ روبرو شوید که در ادامه ما بهترین کارگزاریهای بورس را از نظر کاربران به شما معرفی می نماییم:

بهترین کارگزاری های بورس:

  1. کارگزاری بورس آگاه:

یکی از بهترین کارگزاری بورس موجود در ایران کارگزاری بورس آگاه می‌باشد. کارگزاری آگاه یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران می‌باشد که توانسته در مدت کوتاهی اعتبار مناسبی برای خود کسب کند.

کارگزاری آگاه برای اولین بار در سال ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۶۲۵۲ تأسیس شد. این کارگزاری بورس موفق شده است تا اعتبار قابل‌توجهی درزمینهٔ ارائه خدمات کارگزاری در چهارچوب مقررات و ضوابط تعیین‌شده از سمت سازمان بورس کسب کند. شاید بتوان یکی دیگر از دلایلی که کارگزاری آگاه توانسته به این موفقیت دست یابد، این باشد که همواره در جهت کسب رضایت مشتریان خود تلاش کرده و درزمینهٔ ارضای نیازهای مشتریان انجام هیچ کاری کوتاهی نکرده است.

  1. کارگزاری بورس مفید:

کارگزاری مفید را می‌توان اولین نهاد مالی مجوز گروه خدمات مالی در بازار سرمایه ایران معرفی کرد.

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده است. رتبه کیفی الف دارد و بی‌شک یکی از برترین کارگزاری بورس موجود در ایران محسوب می‌گردد. و در حال حاضر کارگزاری مفید میزان ۲۵ درصد از معاملات آنلاین روزانه را به خود اختصاص داده است.

کارگزاری مفید درزمینهٔ ی ایجاد دسترسی هر چه بیشتر افراد به بازار سرمایه، ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریان خود و همچنین جلب اعتماد مشتری‌های خود همواره کوشیده است. کارگزاری بورس دارای دو نرم‌افزار به نام ایزی تریدر و همچنین آنلاین پلاس می‌باشد که اگر می‌خواهید کارگزاری مفید را به عنوان کارگزاری بورس خود انتخاب کنید می‌توانید آن‌ها را نصب کنید و از امکانات آن‌ها بهره ببرید.

شاید برای شما هم سؤال باشد که چرا این کارگزاری دو نرم‌افزار را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ پاسخ این سؤال این است که کارگزاری مفید به‌منظور دسترسی هر چه بیشتر شما به بازار خریدوفروش این امکان را فراهم آورده است که اگر که سیستمتان با هنگی مواجه گشت شما بتوانید با برنامه دیگر به معاملات خود در بورس بپردازید.

 

  1. کارگزاری بورس حافظ:

کارگزاری بورس حافظ یکی دیگر از بهترین کارگزاری بورس ایران می‌باشد که توانسته است رتبه کیفی الف را دریافت کند. این کارگزاری از آذرماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در بازار بورس آغاز کرد. سرمایه این شرکت هم‌اکنون قریب ۲۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

خدمات کارگزاری حافظ:

  1. معاملات اوراق
  2. خدمات سرمایه‌گذاری
  3. بورس کالا
  4. بورس انرژی
  5. خدمات سبد گردانی
  1. کارگزاری فارابی:

کارگزاری فارابی یکی دیگر از کارگزاری موجود در لیست کارگزاری‌های بورس ایران می‌باشد. کارگزاری فارابی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

کارگزاری فارابی، موفق به کسب رتبه الف در بین کارگزاری‌های موجود در بازار سرمایه ایران شده است و در لیست کارگزاری‌های برتر قرار می‌گیرد. در حقیقت کارگزاری فارابی، کارگزاری رسمی اوراق بهادار کالا و انرژی و فرابرس می‌باشد. عمده تلاش‌های کارگزاری فارابی بر روی توسعه فرصت‌های کسب سود از بازار سرمایه معطوف شده است.

  1. کارگزاری بهمن:

شرکت کارگزاری بهمن فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ به‌عنوان یک شرکت سهامی خاص در زمینهٔ بورس و اوراق بهادار تهران آغاز کرد.

این کارگزاری موفق در حال حاضر توانسته بیش از ۸ شعبه در استان‌های مختلف سراسر کشور احداث کند و خود را در زمان کمی تبدیل به یکی از پیشروان بازار سرمایه بورس تبدیل کند. شما با انتخاب کارگزاری بهمن امکان سرمایه‌گذاری تمامی بازارهای سرمایه ایران را در اختیار دارید. این کارگزاری نیز دارای رتبه‌ی کیفی الف می‌باشد.

  1. کارگزاری بوری آراد ایرانیان:

فعالیت‌های شرکت کارگزاری آراد ایرانیان که یک شرکت با سهامی خاص می‌باشد و از سال ۱۳۷۳ آغاز گشته است. لازم به ذکر است که این کارگزاری نیز موفق به کسب رتبه کیفی الف گشته است. حوزه فعالیت این شرکت درزمینهٔ اوراق بهادار فرابورس و بورس کالا می‌باشد.

  1. کارگزاری بانک رفاه کارگران:

کارگزاری بانک رفاه کارگران در سال ۱۳۷۳ شروع به فعالیت کرد و شرکتی با سهامی خاص می‌باشد که عمده فعالیت‌هایش را با تأکید برافزایش آگاهی جمعی درباره بازار سرمایه و همچنین با توجه به ذکر کردن و سازمان دادن در استخدام کارکنان حرفه‌ای و متعهد توانسته است اعتماد مشتریان خود را در طول سالها فعالیتش کسب کند.

اهداف این کارگزاری محبوب موجود در لیست کارگزاری‌های بورس ایران داشتن حضوری مؤثر در بورس کالا و رینگ فرآورده‌های نفتی، پذیرش کالاهای جدید در بورس کالا، هدایت مشتریان بازارهای سنتی به سمت بورس کالا و آگاه کردن همه‌جانبه مشتریان از مزایای خرید از بورس می باشد.

  1. کارگزاری پارسیان:

کارگزاری پارسان با انجام دادوستد سهام به‌صورت حرفه‌ای و همچنین با استفاده کردن از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال و همچنین با داشتن مشاورانی حرفه‌ای یکی دیگر از بهترین کارگزاری‌های بورس موجود در ایران می‌باشد.

این کارگزاری موفق فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ باهدف اصلی ارائه دادن خدمات بورسی به مشتریان خود آغاز کرد. کارگزاری بورس پارسیان همچنین در بورس انرژی و بورس کالا در زمینه معاملات سهام، اوراق بهادار و محصولات نفتی و پتروشیمی به فعالیت می‌پردازد. این شرکت را در حقیقت می‌توان یکی از کارگزاری‌های پیشروی ایرانی در بخش خصوصی به‌حساب آورد.

  1. کارگزاری بورس بانک ملت:

کارگزاری بانک ملت شرکت سهامی خاص می‌باشد که در سال ۷۲ فعالیت خود را باهدف ارائه خدمات درزمینهٔ بازار سرمایه آغاز کرد و به ثبت سازمان بورس اوراق رسید.

درواقع می‌توان گفت فعالیت اصلی این کارگزاری محبوب رتبه کیفی الف در ارائه دادن خدمات و مشاورات مالی می‌باشد. کارگزاری بانک ملت درواقع یکی از کارگزاران رسمی اوراق بهادار و بورس انرژی و بورس کالا و همچنین فرابورس می‌باشد.

  1. کارگزاری بورس بانک پاسارگاد:

کارگزاری بانک پاسارگاد فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه پاسارگاد شروع کرد. این کارگزاری میر در لیست کارگزاری‌های بورس می‌باشد که موفق به کسب درجه کیفی الف شده‌اند و یکی از بهترین کارگزاری‌های بورس ازنظر کاربران (بهترین کارگزاری از دید مشتریان) می باشد. کارگزاری بانک پاسارگاد عضو رسمی بورس اوراق بهادار، انرژی و بورس کالا می‌باشد.

  1. کارگزاری تأمین سرمایه نوین:

شرکت سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد و مجوز خود را توانست از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کنند. لازم به ذکر است که این شرکت سهامی خاص نیز دارای رتبه کیفی الف می‌باشد. این کارگزاری موفق دارای سرمایه ثبت‌شده ۲۵۰ میلیارد ریال می باشد که هم‌اکنون ۱۲ شعبه از آن در سرتاسر کشورمان در حال فعالیت می‌باشد.

این کارگزاری موفق به اخذ مجوزهای ازجمله فرابورس معاملات اوراق بهادار کانال سنتز بورس انرژی معاملات آتی بورس و معاملات فرآورده‌های نفت و پتروشیمی در بورس کالا شده است. این شرکت همواره در تلاش برای کسب رضایت و اطمینان مشتریان بوده است و تعمیرات اقدامات جامعی در این راه انجام داده است. لازم به ذکر است که این کارگزاری یکی از بهترین کارگزاری بورس ازنظر کاربران می باشد.

  1. کارگزاری بورس بانک آینده:

کارگزاری دیگر که به شما معرفی می‌کنم شرکت کارگزاری بانک آینده می‌باشد. این شرکت سهامی خاص فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و تمام سهام موجود در شرکت کارگزاری اندیشه برتر را خرید. میزان سرمایه ثبت‌شده اولیه این شرکت ۵ میلیارد ریال بوده است و همچنین دارای درجه کیفی الف می‌باشد.

  1. کارگزاری بانک مسکن:

یکی از اهداف کارگزاری بانک مسکن رفع نیازهای مشتریان در بازار سرمایه در کمترین زمان ممکن و باکیفیتی بالا می‌باشد.کارگزاری بانک مسکن در حال حاضر توانسته ۱۳ مجوز معاملاتی را اخذ کند که شامل نفت پتروشیمی، معاملات فلزی، محصولات سیمانی و کشاورزی می‌باشد.

این کارگزاری فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ آغاز کرد و توانست شرکت خود را در اداره ثبت شرکت‌ها با موفقیت به ثبت برساند. امروز این کارگزاری توانسته است در اکثر نقاط ایران شعبه‌های خود را تأسیس نمایید.

  1. کارگزاری بورس امین آوید:

شرکت سهامی خاص کارگزاری امین آوید، در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. این کارگزاری در حال حاضر یکی از بهترین کارگزاری‌های بورس ایران می‌باشد و موفق به اخذ رتبه الف در بازار سرمایه ایران شده است.

  1. کارگزاری بورس بانک سپه:

آخرین کارگزاری که به شما معرفی می‌کنم کارگزاری بانک سپه می‌باشد. یکی از شرکت هایی می‌باشد که در نخستین روزهای فعالیت بورس اوراق بهادار تهران فعالیت خود را در بورس در قالب بانک سپه آغاز نمود و در سال ۱۳۷۲ توانست موفق به اخذ مجوز از اداره ثبت شرکت‌ها گردد و به‌عنوان کارگزاری فعالیت خود را آغاز کند.

این کارگزاری موفق توانسته تا به امروز در شعبه فعال را در سطح کشورمان تأسیس نمایند. در سال ۱۳۸۸ این کارگزاری تصمیم گرفت تا نام خود را از کارگزاری بانک سپه به کارگزاری کاسپین مهر ایرانیان تغییر بدهد اما پس از مدتی و در تاریخ ۱۳۹۰ دوباره نامه کارگزاری بانک‌سپه را انتخاب نمود. همچنین لازم است در مورد این کارگزاری بدانید که دارای درجه کیفی الف می‌باشد و سرمایه ثبت‌شده ابتدایی آن ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا