سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا

شرکت سبدگردانی سهم آشنا

در این مقاله قصد داریم به معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا بپردازیم. لذا اگر قصد دارید از روش غیر مستقیم در بازار بورس سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اما برای آن دسته از افرادی که در بازار بورس تازه وارد هستند لازم است مقدمه کوتاهی در خصوص سبدگردانی ارائه کنیم. بنابراین پیش از آنکه به معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا بپردازیم در یک مقدمه کوتاه اشاره‌ ای به شرکت های سبدگردان داریم. در پاسخ به سوال سبدگردان چیست؟ باید اشاره کنیم که سرمایه گذاری در بازار بورس از دو روش کلی امکان پذیر است:

  • سرمایه گذاری مستقیم
  • سرمایه گذاری غیر مستقیم

روش مستقیم و غیر مستقیم سبدگردانی در بورس

روش مستقیم شخص سرمایه گذار خود به مدیریت امور معاملاتی خود می‌ پردازد. اما در روش غیر مستقیم افرادی که قصد دارند با سرمایه های بالا وارد بازار بورس شوند مدیریت امور معاملاتی و سبد سرمایه خود را به افراد کاردان و متخصص در بازار می سپارند. بدین ترتیب که فرد سرمایه گذار با یک شرکت سبدگردانی قرارداد می بندد. طبق این قرارداد سبدگردان موظف است کلیه امور معاملاتی فرد را با توجه به ویژگی‌ های وی از جمله میزان سرمایه و میزان ریسک پذیری وی تنظیم کند.

تمامی اقدامات فرد سبدگردان بایستی همسو و در راستای کسب سود و منفعت برای سرمایه گذار باشد. این ساده ترین تعریفی است که می توان برای شرکت های سبدگردان ارائه دهیم. اما چطور می توان یک شرکت سبدگردان مناسب را انتخاب کرد؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که تاکنون نزدیک به ۳۰ شرکت در سازمان بورس و اوراق بهادار موفق به اخذ مجوز های سبدگردانی شده‌ اند. شما می بایست از میان این شرکت ها یکی را برگزینید. در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا می پردازیم. همچنین شما می توانید برای آشنایی با سایر شرکت های سبدگردانی سایر مقالات ما را در بورس فردا مطالعه کنید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان آمیتیس

معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان سهم آشنا (سهامی خاص) در تاریخ 04/10/1396 به شماره ثبت 520524 با سرمایه 100 میلیارد ریال به ثبت رسیده است. موضوع اصلی فعالیت شرکت سبدگردان سهم آشنا تصميم به خريد، فروش يا نگهداری اوراق بهادار به نام سرمايه گذار معين در قالب قراردادی مشخص، به منظور كسب انتفاع برای سرمايه گذار؛ پذيرش سمت در صندوق های سرمايه گذاری؛ و سایر فعالیت های مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار برای شرکت های سبدگردان می باشد.

نکته قابل توجه در خصوص معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا این است که شرکت سبدگردان سهم آشنا در حوزه سبدگردانی اختصاصی با بهره مندی از تیم حرفه ای و متخصص و بر اساس بررسی ویژگی های سرمایه گذاران از جمله ریسک پذیری، افق زمانی سرمایه گذاری و میزان سرمایه، بهترین چیدمان دارایی را در قالب سبد سرمایه گذاری برای ایشان تعریف می نمایند. همچنین با مدیریت و نظارت مستمر بالاترین سودآوری را نصیب مشتریان خود می نماید. سبدگردان سهم آشنا با تعریف سیستم های گزارش دهی مناسب امکان نظارت مستمر بر سبد سرمایه گذاری را برای سرمایه گذار فراهم آورده است.

نکته مهم درباره معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا این است که شرکت سبدگردان سهم آشنا در حوزه پذیرش سمت در صندوق های سرمایه گذاری مدیریت بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت خصوصی کشور، صندوق سرمایه گذاری امین آشنا ایرانیان، را بعنوان دارنده رتبه 5 ستاره از موسسه رتبه بندی برهان ، برعهده دارد. در حال حاضر مجموع دارایی های تحت مدیریت این شرکت بالغ بر 50000 میلیارد ریال می باشد.

خدمات شرکت سبدگردانی سهم آشنا

در قسمت قیلی به معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا پرداختیم. در قسمت های پیشین نیز اشاره کردیم که شرکت سهم آشنا با داشتن مجوز های مربوطه خدمات متنوعی به سرمایه گذاران و مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات عبارتند از:

  • بیانیه ریسک
  • گزارش صورت های مالی سبد اختصاصی
  • وضعیت سهام مشتریان
  • گزارش مانده سهام
  • گزارش صورت دارایی سبد اختصاصی
  • صورت وضعیت دارایی سرمایه گذاران
  • امکان مشارکت در تامین مالی جمعی
  • معاملات مشتقه مبتنی بر اوراق بهادار
  • معاملات مشتقه مبتنی بر کالا
  • معاملات اوراق تامین مالی
  • مشاور عرضه اوراق بهادار
  • و غیره.

آدرس

شرکت سبدگردان سهم آشنا از بدو تاسیس با قرار دادن ماموریت سازمانی “توسعه پایدار با لحاظ ارتقا کیفیت خدمات” اهداف خود را بر مبنای بهبود مستمر کیفی و ارائه خدمات متنوع قرار داده تا بدینوسیله بتواند پاسخگوی اطمینان مشتریان خود باشد. در این مقاله سعی کردیم با معرفی شرکت سبدگردان سهم آشنا مرجع و راهنمای کامل و مناسبی برای شما عزیزان تشکیل دهیم. در ادامه نیز آدرس و شماره تلفن این شرکت را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

  • آدرس: سعادت آباد . بالاتر از میدان کاج. خیابان شهید یعقوبی(هشتم). پلاک27.ساختمان سهم آشنا، کدپستی:  1998617486
  • تلفن:  2771-021 داخلی 5

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد. برای آشنایی با سایر شرکت های سبدگردان مقالات دیگر ما را در بورس فردا مطالعه کنید. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با شرکت سبدگردان سهم آشنا اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت کارگزاری سهم آشنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا