سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش

شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا بپردازیم. برای نیل به این هدف لازم است تا ابتدا مقدمه ای در خصوص شرکت های سبدگردان خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. شرکت ‌های سبدگردان يکي از انواع واسطه ‌های مالي هستند که به عنوان نماينده سرمايه ‌گذار و به نام سرمايه ‌گذار به سرمايه ‌گذاری در بورس می ‌پردازند. اين عمل در قالب مفهوم سبدگردانی اختصاصی به اين معناست که برای هر فردی متناسب با ويژگي‌ های خودش سرمايه ‌گذاری انجام مي ‌شود.

منظور از ويژگی‌ های مذکور، ميزان ريسک ‌پذيری و موقعيت فرد سرمايه‌ گذار است. اما حال اين سؤال مطرح مي ‌شود که سبدگردان چطور به ميزان ريسک ‌پذيري و در نهايت پرتفوی مناسب برای هر شخص پی می ‌برند؟ اين کار توسط کارشناس تحليلگر/ ارزياب شرکت سبدگردان ایساتیس پویا صورت مي ‌پذيرد و او با طرح سؤالاتی استاندارد از شخص سرمايه ‌گذار، وضعيت درآمدی و هزينه ‌ای وی، هدف شخص از سرمايه ‌گذاری و مواردی از اين دست به سطح ريسک ‌پذيری سرمايه ‌گذار می ‌رسد و نتيجه را با سرمايه‌ گذار مطرح مي ‌کند. سرمايه‌ گذار مختار است که نتيجه را بپذيرد يا خير، در نهايت پس از توافق طرفين بر روی نتيجه پرتفوی مناسب سرمايه‌گذار تشکيل مي شود.

آشنایی با شرکت های سبدگردان

شرکت‌ های سبدگردان‌ یکی ‌از‌ انواع‌ نهاد های ‌مالی‌ جدیدی ‌هستند‌ که ‌پیرو‌ اجرای‌ قانون‌ جدید‌ بازار اوراق بهادار ایران (مصوب آذر 1384)، به منظور مدیریت حرفه ای اشخاص (اعم از حقیقی و حقوقی) در بازار سرمایه، معرفی شده اند.

موضوع فعالیت شرکت های سبد گردان عبارتند از:

  • تصمیم به خرید اوراق بهادار
  • تصمیم به فروش یا نگهدار ی اوراق بهادار
  • معامله به نام سرمایه گذار به منظور کسب انتفاع بارای وی در قالب قرار داد مشخص
  • پذیرش سِمَت در صندوق های سرمایه گذاری
  • سایر فعالیت های مجاز طبق مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار
  • و غیره.

به موجب قرار داد منعقده بین شرکت های سبد گردان و مشتریان، سبد گردان تعهد می نماید که با استفاده از متخصصین حوزه های مالی و سرمایه گذاری و با توجه به سلایق هر یک از مشتریان، ترتیبی اتخاذ نماید تا وجوه موضوع قرارداد را در راستای کسب بازدهی با تقبل ریسک های منطقی به امر سرمایه گذاری اختصاص دهد.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان پاداش سرمایه

مهم ترین تفاوت شرکت های سبد گردان با سایر نهاد های مالی اداره کننده وجوه (مانند بانک ها یا صندوق های سرمایه گذاری مشترک) این است که این شرکت ها بیش از محصول محور بودن، مشتری محور هستند، بدین معنی که در شرکت های سبد گردان، ابتدا با ارزیابی ظرفیت ریسک پذیری اهداف هر مشتری، نیاز های سرمایه گذاری وی مشخص می گردد و سپس اقدام به تشکیل سبد اختصاصی برای وی می شود.

حال آن که سایر شرکت های فوق الاشاره، به تمام مشتریان محصول یکسانی را ارائه می دهند و این امر ممکن است مورد پسند عده ای نباشد. نمودار ذیل سیستم مدیریت سبد کارا در شرکت های سبد گردان با توجه به پروفایل سرمایه گذار و نتایج تحلیل ها را نشان می دهد. حالا می توان گفت که تا حدودی با فرایند سبدگردانی و با وظایف شرکت های سبدگردان آشنا شده اید. در ادامه به معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش

در خصوص معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش به شماره ثبت 11602 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسیده و مجوز فعالیت سبدگردانی دریافت کرده است.

دو صندوق تحت مدیریت این شرکت:

  • صندوق سرمایه گذاری مشترک ایساتیس پویای یزد با شماره ثبت 1258 نزد مرجع ثبت شرکت ها
  • صندوق اختصاصی بازارگردانی ایساتیس پویا با شماره ثبت 2158 نزد مرجع ثبت شرکت ها

همچنین با توجه به اینکه در حال حاضر این شرکت سال اول فعالیت خود را طی می کند اما توانسته بیش از 30 سبد اختصاصی با ارزش بیش از 570 میلیارد ریال جذب کند و بازده کسب شده منتهی به بهمن ماه، در بازه یک ماهه 24% و در بازه سه ماهه 64% و شش ماهه 97% بوده است. این شرکت خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد.

که عبارتند از:
  • افتتاح حساب هاس سبد سرمایه گذاری
  • صندوق سرمایه گذاری
  • آموزش
  • و غیره.

نکته لازم توجه در خصوص معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش این است که در شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش تلاش می شود تا عملیات مدیریت پرتفوی با استفاده از روش های حرفه ای و رایج ارزش گذاری و تحلیل بازار های مالی معتبر به انجام رسد. به کار گیری نرم افزار های مالی مناسب و ترکیب آنها با روش های مزبور، پایه محکم و ابزار مناسبی را برای حضور پرقدرت در بازار سرمایه فراهم خواهد کرد. مبنای تحلیل در این شرکت روش تحلیل بنیادی بوده و تمام عملیات سبدگردانی بر اساس گزارشات تحلیل بنیادی به انجام می رسد. این شرکت از نرم افزار های زیر برای پیشبرد اهدافش استفاده می کند:

  • بورس ویو
  • رهاورد نوین
  • و غیره.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاهده وبسایت رسمی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش برای مشاهده وبسایت رسمی این شرکت اینجا کلیک کنید. همچنین در ادامه آدرس و شماره تماس با شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش را نیز قرار داده ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

آدرس شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش

جزیره کیش، برج مالی آنا، طبقه دوم، دفتر شماره 23

شماره تماس : 07644480683

شماره فکس : 02188565293

در این مقاله به معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش پرداختیم. گفتیم که سبدگردان ها در واقع واسطه های مالی برای انجام امور مالی و معاملات سود آور و پر بازده به نمایندگی از اشخاص سرمایه گذار در بازار بورس می باشند. یکی از این شرکت ها نیز شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش می باشد. همچنین لازم به ذکر است که شرکت های سبدگردان تنها در صورت داشتن مجوز های مربوطه از سازمان بورس اوراق بهادار تهران مجاز به ارائه خدمات سبدگردانی می باشند. در غیر این صورت نباید به شرکت مربوطه اعتماد کرد. در معرفی شرکت سبدگردان ایساتیس پویا کیش به معرفی این شرکت و ارائه شماره ثبت این شرکت پرداختیم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. از این که تا پایان با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردانی زاگرس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا