سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا

شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا بپردازیم. اما اگر شما هیچ آشنایی در خصوص شرکت های سبدگردان و وظایف آنها ندارید پیشنهاد می شود این مقدمه را با دقت مطالعه بفرمایید. همانطور که می دانید سرمایه گذاری در بازار بورس یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در بازار می باشد. اما در این بازار دسته ای از اصطلاحات تخصصی وجود دارد که سرمایه‌ گذاران با آنها روبرو می شوند. برای مثال همین سبدگردان یا سبدگردانی. در عبارت ساده در خصوص توضیح سبدگردان باید اشاره کنیم که سرمایه‌ گذاری در بازار عمدتاً به دو روش انجام می شود:

  • روش سرمایه گذاری مستقیم
  • روش سرمایه گذاری غیر مستقیم

در روش مستقیم شخص خود به سرمایه گذاری و مدیریت سبد سرمایه خود در بازار می ‌پردازد اما در روش غیر مستقیم اشخاص حقوقی می ‌توانند با شرکت های سبدگردان یا افراد حقوقی قرارداد بسته و مدیریت سبد سرمایه خود را به افراد کاربلد در بازار بسپارند. به این روش سرمایه گذاری روش غیر مستقیم گفته می شود. شرکت های سبدگردان که با داشتن مجوز های لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار در بازار فعالیت می کنند در قالب یک قرارداد مشخص با هدف کسب سود و انتفاع برای فرد سرمایه گذار سبد سرمایه مشخص و مطابق با میزان سرمایه و ریسک پذیری سرمایه گذار تشکیل می دهند.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان آبان

سرمایه گذاری در بازار بورس به روش غیر مستقیم مزیت های ویژه‌ ای دارد. این روش به خصوص برای افرادی که به تازگی وارد بازار شده و اطلاعاتی از نحوه سرمایه گذاری در بازار ندارند بسیار توصیه می شود. اما اجازه دهید در ادامه به مبحث اصلی یعنی معرفی شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا بپردازیم.

معرفی شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا

شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا یکی از ۳۰ شرکت سبدگردانی در بازار بورس می باشد که دارای مجوز ارائه خدمات سبدگردانی به مشتریان خود می باشد. در خصوص معرفی این شرکت باید اشاره کنیم که شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا در تاریخ 17/09/1393 با شماره ثبت 11299 در فهرست نهاد های مالی –سبدگردان- ثبت شده تحت نظر سازمان بورس و اوراق بهادار درج شده است.

این شرکت از تاریخ ثبت با رعایت قوانین مربوطه مبادرت به فعالیت های زیر نموده است:

  • مدیریت دارایی ها در قالب قرارداد سبدگردانی مشخص برای سرمایه گذاران
  • پذیرش سمت متولی در صندوق های سرمایه گذاری
  • سایر فعالیت هایی که طبق مقررات سازمان بورس و ارواق بهادار، دارنده مجوز سبدگردانی، مجاز است به آن فعالیت ها مبادرت نماید.

خدمات شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا

شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا با هدف ارایه خدمات تخصصی در زمینه مدیریت سرمایه گذاری در اوراق بهادار و خدمات مالی در حوزه سبد گردانی با حفظ ارزش ها و اصول سازمانی تأسیس شده است. موضوع فعالیت های فعلی و آتی شرکت عبارت است از:

  • مدیریت سبد اوراق بهادار سرمایه گذاران به منظور کسب انتفاع و قبولی سمت در صندوق های سرمایه گذاری
  • ابداع صندوق های سرمایه گذاری مشترک و مدیریت صندوق های سرمایه گذاری
  • برگزاری جلسات مشاوره ایی و سبد های اختصاصی
  • دریافت مجوز فعالیت مشاوره سرمایه گذاری
  • پردازش اطلاعات مالی
  • مشاوره عرضه
  • و غیره.

تصمیم به خرید ، فروش یا نگهداری دارایی ها با استفاده از عملکرد های مختلف از جمله تحلیل بنیادی ، تکنیکی و التقاطی در قالب قراردادی مشخص از جمله خدمات این شرکت می باشد. همچنین از دیگر خدمات شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حد اکثر نمودن بازده سرمایه گذاری
  • کسب سود بیشتر از سود بانکی
  • کاهش ریسک
  • ایجاد نقدشوندگی
  • کاهش هزینه های معاملاتی
  • مدیریت ساختاری سبد سهام متناسب با درجه ریسک پذیری سرمایه گذاران
  • پرهیز از رفتار های هیجانی با مدیریت عقلانی
  • و غیره.

مزیت های شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا

در قسمت قبلی به معرفی شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا پرداختیم. گفتیم که استفاده از شرکت های سبدگردان برای سرمایه گذاری در بازار بورس در واقع بهره مندی از روش غیر مستقیم سرمایه گذاری و ورود به بازار بورس می باشد. البته استفاده از این روش سرمایه گذاری مشروط به شروطی نیز می باشد. اما به هر حال این روش یک روش تضمینی و قابل اعتماد و کم ریسک برای سرمایه گذاری در بازار بورس می باشد. زیرا شما مدیریت سرمایه ، پرتفوی و معاملات خود را به افکار کاردان و کاربلد می سپارید. در واقع اگر بخواهیم در خصوص مزیت های شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا صحبت کنیم باید اشاره کنیم که از مهم ترین مزایای این شرکت موارد زیر می باشند.

سرمایه گذاری به روش غیر مستقیم و با استفاده از شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا ریسک معاملات شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. زیرا افراد و مدیران اقتصادی با تجربه و دانش بالا در حال مدیریت سبد سرمایه شما هستند. لذا شما دیگر نیازی به فراگیری دانش و اصول پیچیده سرمایه گذاری را نخواهید داشت(مگر در صورت داشتن علاقه شخصی). همچنین در روند قرارداد با شرکت های سبدگردان، شرکت مربوطه متضمن می شود که در جهت کسب سود و انتفاع بالا برای شما حرکت کند.

البته نکته قابل توجه دیگر این است که بعضا برخی از شرکت های سبدگردانی آپشن و قابلیت های دیگری در اختیار مشتریان خود نیز قرار می دهند که این موضوع بسته به این که کدام شرکت سبدگردان را انتخاب کرده باشید، متغییر است. اما مهم ترین نکته این است که شما نیازی به صرف زمان، دقت و آموزش نخواهید داشت. شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا نیز این افتخار را دارد که با داشتن مجوز های مربوطه از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران در خدمت شما عزیزان باشد.

آدرس شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا

در قسمت های قبلی به معرفی شرکت سبدگردان نوین نگر آسیا پرداختیم. اما به جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان و رفع هر گونه ابهام در ادامه آدرس و شماره تلفن این شرکت را نیز برای شما عزیزان قرار داده ایم.

  • آدرس: تهران – بلوار میر داماد – روبروی بانک مرکزی – برج رز میر داماد – جنب متروی میرداماد – طبقه 4 واحد 403
  • تلفن: 02126403378

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی و آشنایی بیشتر با این شرکت برای مشاهده وبسایت رسمی این شرکت اینجا کلیک کنید. از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان نوویرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا