اخبار بورسنماد ها

سهامداران “خکمک” بخوانند

با توجه به اطلاعاتی که از سامانه کدال در15 آبان 1400 منتشر شده است شرکت بورسی کمک فنر ایندامین سایپا با نماد “خکمک” با افشای اطلاعات گروه الف در سامانه کدال از تصمیمات و تغییرات در قراردادها خبر داده است.

سهامداران “خکمک” بخوانند

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، صبح امروز شرکت کارخانجات کمک فنر ایندامین سایپا (خکمک) با انتشار اطاعیه افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف در کدال، از تغییرات اساسی در قراردادهای مهم خود خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه و در رابطه با اعمال تعدیلات ۶ ماهه سال ۱۴۰۰ شرکت سایپا، مقرر شد معادل ریالی ۱۷ درصد از قطعات تحویلی خکمک با ارزشی معادل ۲۴٫۵ میلیارد تومان میان حسابهای دو شرکت منظور شود. بدین ترتیب به مجموع فروش شش ماه نخست خکمک مبلغ ۲۴٫۵ میلیارد تومان افزوده خواهد شد. این شرکت همچنین توانسته در ۶ ماه نخست امسال سود خالص ۱۵ ریالی به ازای هر سهم محقق کند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۴۰۰ درصدی داشته است.

درآمد حاصل از فروش خکمک در شش ماه نخست امسال در مجموع ۲۹۳ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت. بر اساس گزارش مهرماه خکمک، این شرکت در مهرماه توانسته ۴۸ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد که نسبت به ماه شهریور افتی ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا