اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام جهانی مشخص شد

مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور تیم‌های آرژانتین، کرواسی، فرانسه و مراکش آغاز خواهد شد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی

مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با برگزاری ۴ بازی، در شب گذشته به اتمام رسید.
در این رقابت ها تیم ملی آرژانتین و هلند در روز جمعه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم آرژانتین با گذر از سد هلند توانست به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.
در ادامه دو تیم برزیل و کرواسی از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به رقابت با یکدیگر پرداختند که تیم کرواسی توانست تیم پرستاره برزیل را از پیش رو بردارد.
در رقابت های روز گذشته دو تیم پرتغال و مراکش از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم مراکش با نتیجه یک بر صفر توانست پرتغال را مغلوب خود کند.
همچنین تیم ملی فرانسه با شکست دو بر یک تیم انگلیس توانست به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی صعود کند.

بازی های نیمه نهایی جام جهانی

به این ترتیب می‌توان گفت چهار تیم آرژانتین، فرانسه، مراکش و کرواسی توانستند به جمع ۴ تیم برتر نیمه نهایی جام جهانی صعود کنند.
بر این اساس تیم ملی کرواسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم آرژانتین خواهد رفت و دو تیم فرانسه و مراکش نیز برای دستیابی به جام این تورنمنت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
این رقابت ها بعد از دو روز استراحت انجام خواهد گرفت به گونه‌ای که در روز سه شنبه از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در استادیوم البیت تیم آرژانتین در مقابل تیم کرواسی قرار خواهد گرفت.
در همین ساعت دو تیم فرانسه و مراکش در استادیوم لوسیل به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا