اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

خبر خوش وزیر ارتباطات در خصوص رفع فیلترینگ

وزیر ارتباطات در آخرین خبر ها اعلام کرد خبرهای خوشی در خصوص رفع فیلتر بعضی از پلتفرم ها در راه است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

رفع فیلتر بعضی از پلتفرم ها

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در مراسم رونمایی از ناوگان موتوری برقی شرکت ملی پست اعلام کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به دلیل مشکلات ایجاد شده در مرکز تبادل ترافیک، حدود ۲ ساعت اینترنت کشور با اختلال همراه گردید که به سرعت با همت افراد متخصص، این مشکل رفع شد.
وی درخصوص رفع فیلتر پلت فرم های خارجی اظهار کرد: فیلترینگ پلتفرم ها، زیر نظر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه صورت گرفته است.
زارع پور در ادامه گفت: بررسی های زیادی در خصوص رفع بعضی از محدودیت های ایجاد شده در اینترنت، انجام شده است و در نظر داریم که در چند روز آینده، خبرهای خوشی را در این خصوص به مردم اعلام نماییم.
وزیر ارتباطات وی ادامه داد: در خصوص رفع فیلتر بعضی از پلتفرم ها باید بگوییم که در حال حاضر دو پلتفرم واتساپ و اینستاگرام، مشمول رفع فیلترینگ نمی شوند؛ زیرا در خصوص رفع فیلتر این دو پلتفرم، نهادهای امنیتی باید تصمیم بگیرند.
وی در ادامه گفت: اما باید این نکته را خاطرنشان کرد که در روزهای آینده، پلتفرم هایی چون کلاب هاوس به طور کامل رفع فیلتر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا