فراتر از خبر

افشاگری کتایون ریاحی از تجاوز جنسی سعید پورصمیمی/عکس

کتایون ریاحی بازیگر زن سینما و تلویزیون در سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. او برای اولین بار برای بازی در فیلم پاییزان به مقابل دوربین رفت اما باز در فیلم پدر سالار بود که توانست به شهرت برسد. بعد از آن کتایون ریاحی با بازی در مجموعه های مطرحی مانند پس از باران و شب دهم توانست به سرعت پیشرفت کند. کتایون ریاحی برای بازی در فیلم شام آخر توانست نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شود. حال در روزهای اخیر کتایون ریاحی دست به افشاگری مهمی علیه سعید پورصمیمی زده است. در ادامه میتوانید خبر کامل افشاگری کتایون ریاحی علیه سعید پورصمیمی را بخوانید:

جزییات افشاگری کتایون ریاحی از تجاوز سعید پورصمیمی

به گزارش بورس فردا و به نقل از فتوکده، اولین واکنش کتایون ریاحی روز جمعه 6 خرداد 1401 با کشیدن یک ضربدر قرمز روی عکسی از سعید پورصمیمی در جشنواره کن و با تگ صفحه هنرمندان معترض به خشونت جنسی صورت گرفت اما این خبر در چند ساعت اولیه چندان مورد توجه قرار نگرفت تا اینکه خانم بازیگر جزئیات وحشتناکی از ماجرا منتشر کرد.

سعید پور صمیمی

افشاگری کتایون ریاحی علیه سعید پورصمیمی

کتایون ریاحی؛ این عکس مربوط به بیست و پنج سال پیش است ، آن سال‌ها آقای داوود رشیدی ریاست هیئت‌مدیره خانه سینما و آقای پورصمیمی دستیار یا معاون بودند

من توسط همکاران خودم و در خانه سینما به اتهامات واهی بازجویی و مواخذه شدم. آقای پورصمیمی که در نقش بازجو وارد شده بود با سوء‌استفاده از موقعیت خود به من تعرض کرد، روزگار سختی بود و من هیچ نگفتم. هنوز پس از 25 سال روح و روانم از این حادثه تلخ التیام نیافته و آزرده است

به یاد داشته باشیم اگر ثروت، شهرت و قدرت مهار نشود، اگر اخلاق و قانون اقتدار نداشته باشند، این فساد است که همه جا با قلدری حکومت می‌کند.

کتایون ریاحی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا