اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

پاداش پایان خدمت بازنشستگان به صورت قسطی پرداخت میشود

در حالی که وعده داده شده بود معوقات بازنشستگان قبل از پایان شهریور ماه واریز گردد اما به تازگی خبرهایی در خصوص پرداخت قسطی پاداش پایان خدمت بازنشستگان شنیده میشود. در ادامه میتوانید خبر کامل پرداخت قسطی پاداش پایان خدمت بازنشستگان را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

پرداخت قسطی پاداش پایان خدمت بازنشستگان

در حالیکه گروهی از بازنشستگان که در سال گذشته بازنشست شدند هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده اند سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد به دلیل کمبود اعتبار ریالی به برخی از نهادها از جمله آموزش و پرورش پیشنهاد داده شده است که پاداش پایان خدمت بازنشستگان به صورت اقساطی پرداخت شود.

به دنبال این خبر بسیاری از بازنشستگان نسبت به این امر معترض شدند و عنوان کردند در این شرایط تورمی و به دلیل تاخیر ۶ ماهه در پرداخت پاداش بازنشستگی بهتر است که ارزش آن را به روز حساب کنند و مابه التفاوت تاخیر طولانی آن را به حساب بازنشستگان واریز نمایند.

این در حالی میباشد که قبل‌تر مدیران سازمان برنامه و بودجه وعده داده بودند که معوقات بازنشستگان قبل از پایان شهریور واریز شود اما با این حال هنوز خبری از پرداخت این پاداش نمی باشد.

به دنبال این حواشی قرار است رئیس کمیسیون آموزش مجلس در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه جلسه فوری برگزار نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا