اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

مهلت ثبت نام در نوبت اول کنکور امروز به پایان می رسد

زمان ثبت نام در نوبت نخست آزمون سراسری ۱۴۰۲ تا پایان وقت امروز شنبه چهاردهم آبان ماه ادامه خواهد داشت که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

متقاضیان تا پایان وقت امروز برای ثبت نام فرصت دارند

با توجه به تغییراتی که در آیین نامه برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ انجام شد این آزمون در دو نوبت برگزار می گردد.

نوبت اول آزمون سراسری پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می گردد و دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه ها در روز چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ انجام خواهد گرفت.

ثبت نام برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۸ آبان ماه آغاز گردید و تا پایان وقت امروز شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس آمار اعلام شده تاکنون بیش از ۱۶۰ هزار داوطلب جهت شرکت در نخستین نوبت برگزاری کنکور ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند.

با توجه به تغییرات انجام گرفته و از آنجایی که سابقه تحصیلی دانش آموزان در این آزمون مد نظر گرفته می شود باید گفت که سهم این آزمون ۶۰ درصد و سهم آموزش و پرورش به لحاظ سابقه تحصیلی ۴۰ درصد می باشد.

به صورتی که در آزمون سراسری ۱۴۰۲ دروس عمومی از طریق سوابق تحصیلی داوطلب ارزیابی می شود و افراد در این کنکور فقط باید به پرسش های دروس تخصصی پاسخ دهند.

متقاضیان جهت شرکت در نخستین نوبت برگزاری کنکور ۱۴۰۲ با مراجعه به نشانی اینترنتی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

از نکات مهم ثبت نام در این آزمون این میباشد که داوطلبان باید از قبل سریال ثبت نام ۱۲ رقمی به مبلغ ۱۳۳ هزار تومان را از سایت سنجش خریداری کرده باشند و فرایند ثبت نام داوطلب زمانی تکمیل می شود که شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ثبت نام ۱۶ رقمی را دریافت نمایند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش نتایج اولیه نوبت نخست آزمون سراسری ۱۴۰۲ در نیمه اول اسفند ماه منتشر می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا