اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

ماجرای مسمومیت دانش آموزان در مدارس قم چیست؟

حدود دو ماه از که در بسیاری از مدارس استان قم خبرهایی در خصوص مسمومیت دانش آموزان منتشر می گردد که در ادامه می توانید جزئیات علل این حادثه را بخوانید:

علت مسمومیت دانش آموزان قمی چیست؟

برای اولین بار در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۱ در یکی از هنرستان های استان قم ۱۸ دانش آموز دختر به دلیل مسمومیت به مراکز درمانی منتقل گردیدند.
در این دوماه گزارش های دیگری در خصوص مسمومیت دانش آموزان با علائمی چون حالت تهوع و تنگی نفس در مدارس قم منتشر گردیده است.
در حال حاضر دادستان کل کشور دستوری را در خصوص بررسی علت این حادثه به دادستان عمومی مرکز استان قم داد از این مرجع خواست به سرعت علل ایجاد این حادثه را مورد پیگیری قرار دهند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در این خصوص گفت انتظار می رود که علت این مسمومیت ها به دلیل اقدامات مجرمانه عمدی باشد.
وی در ادامه گفت با اینکه تا به این زمان مسئولان آموزشی و بهداشتی به دنبال علت این حادثه بودند اما از امروز با سرعت بیشتری این موضوع تحت پیگرد قرار می گیرد.
حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت تمام تلاش ما بر این است که هر چه زودتر نگرانی اولیا و دانش آموزان را برطرف کرده و با خاطیان این امر به شدت برخورد خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا