اطلاعیه ها

یک ابررایانه صعود ایران به دور دوم جام جهانی را پیش بینی کرد

در حالی که حدود ۵ ماه به برگزاری جام جهانی قطر باقی مانده است یک ابر رایانه با شبیه سازی کل مسابقات، تیم فرانسه را به عنوان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲قطر معرفی کرد. همچنین از دیگر پیش‌بینی‌های این ابررایانه این بود که تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم دوم بعد از انگلیس راهی دور دوم جام جهانی خواهد شد. در ادامه می توانید پیش بینی های دیگر این ابر رایانه در مورد جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را بخوانید:

پیش بینی های یک ابررایانه در مورد جام جهانی قطر

به گزارش بورس فردا، به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت بایلبل، در فاصله ۵ ماه تا شروع جام جهانی قطر، یک ابر کامپیوتر اقدام به تحلیل دقیق و فشرده رقابت‌ها و تعیین تیم‌های صعود کننده و قهرمان کرد. این ابر رایانه با استفاده از الگوریتمی که کل مسابقات را ۱۰۰۰ بار شبیه‌سازی کرده، فرانسه را با احتمال ۱۷.۹۳ درصد به عنوان محتمل‌ترین قهرمان انتخاب کرد. اگر فرانسه مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورد، در کنار برزیل و ایتالیا تیم‌هایی خواهد شد که از عنوان قهرمانی خود به خوبی دفاع کردند.

فرانسه در سال ۲۰۰۲، ایتالیا در سال ۲۰۱۰، اسپانیا در سال ۲۰۱۴ و آلمان در سال ۲۰۱۸ همگی در حالی در دور اول حذف شدند که در دوره قبل قهرمان جام جهانی شده بودند و حالا همگان منتظر هستند که ببینند این سرنوشت برای تیم پرستاره دیدیه دشان نیز رقم خواهد خورد یا خیر. فرانسه در سال ۲۰۱۸ در روسیه توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. خروس‌ها توانستند با برتری ۴ بر ۲ برابر کرواسی برای دومین‌بار قهرمانی در جام جهانی را به دست بیاورند. این تیم البته در یورو ۲۰۲۰ در مرحله یک هشتم نهایی به سوییس باخت و حذف شد.

در این رده‌بندی برزیل در رتبه دوم قرار دارد. آخرین قهرمانی آن‌ها در جام جهانی ۲۰۰۲ بود و مردان تیته در قطر ۱۵.۷۳ درصد شانس قهرمانی دارند. اسپانیا تنها تیم دیگری است که احتمال قهرمانی آن دو رقمی است. لاروخا ۱۱.۵۳ درصد شانس قهرمانی دارد.

انگلیس هم‌گروه ایران در جام جهانی  در رتبه چهارم قرار دارد. شانس قهرمانی تیم ساوت گیت ۸.۰۳ درصد است. و در نهایت بلژیک با «نسل طلایی» خود با ۷.۹۰ درصد کشور پنجم است.

تیم ملی فوتبال ایران با ۰.۶۰٪ در رده شانزدهم و بالاتر از تیم‌هایی چون ولز، آمریکا، ژاپن و سنگال قرار دارد.

بر اساس داده‌های این ابر رایانه تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم دوم بعد از انگلیس راهی دور دوم جام جهانی خواهد شد.

پیش بینی های ابر رایانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا