اخبار بورس

جزئیات پیشنهاد افزایش سرمایه “زنجان”

شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان با نماد “زنجان” در بازار فرابورس، از پیشنهاد افزایش سرمایه 476 درصدی از آورده نقدی و مطالبات خبر داد. به گفته هیات مدیره این شرکت، سرمایه آن طی این افزایش سرمایه از 350 میلیارد تومان به 1.66 هزار میلیارد تومان می رسد.

پیشنهاد افزایش سرمایه “زنجان”

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع کشاورزی و کود زنجان که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و از 13 مهر با توقف نماد روبرو است، ضمن اعلام دلایل تاخیر در افزایش سرمایه از پیشنهاد 476 درصدی هیات مدیره برای این تصمیم خبر داد.

براساس این گزارش، “زنجان” در نظر دارد طی دو مرحله، سرمایه اسمی 350 میلیارد تومانی را به بیش از 1.66 هزار میلیارد تومان برساند. افزایش سرمایه در مرحله اول از آورده نقدی و مطالبات حال شده و تا هزار و 50 میلیارد تومان و در مرحله دوم از مازاد تجدید ارزیابی بخشی از سرفصل دارایی های ثابت مشهود شامل زمین، دارایی های در جریان تکمیل، اقلام سرمایه ای در انبار و هم چنین سرفصل سرمایه گذاری های بلندمدت و تا بیش از 1.668 میلیارد تومان است.

این افزایش سرمایه هم با هدف تأمین قسمتی از سرمایه لازم برای ادامه احداث کارخانه های تولید یوتیلیتی، آمونیاک و اوره (پروژه در دست ساخت ) و همچنین بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش توانگری مالی به منظور رعایت بند ح بخش هشتم (الزامات) متن نظام نامه  ضوابط و شرایط اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی انجام خواهد شد.

جزئیات افزایش سرمایه زنجان
جزئیات افزایش سرمایه زنجان

جزئیات افزایش سرمایه زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا