اخبار بورس

برنامه افزایش سرمایه “زنجان” و “وهنر”

شرکت کشاورزی و کود زنجان با نماد “زنجان” برنامه از افزایش سرمایه 377 درصدی و گروه توسعه هنر ایران با نماد “وهنر” از افزایش سرمایه 504 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

برنامه افزایش سرمایه “زنجان” و “وهنر”

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت کشاورزی و کود زنجان و گروه توسعه هنر ایران از برنامه افزایش سرمایه 377 و 504 درصدی از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

بر این اساس، “زنجان” در نظر دارد سرمایه فعلی را از 350 میلیارد به 1.6 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از دو محل تجدید ارزیابی و مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف تأمین قسمتی از سرمایه گذاری لازم برای ادامه احداث کارخانه های تولید یوتیلیتی، آمونیاک و اوره (پروژه در دست ساخت) و بهبود نسبت کفایت سرمایه و افزایش توانگری مالی خواهد شد.

همچنین “وهنر” درصدد است سرمایه فعلی را از 99.3 به 600 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین مالی طرح شبکه نمایش خانگی دیدونت اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا