اخبار بورس

وضعیت بازار بورس فردا ۱۲ آبان ۹۹ چگونه می شود؟

 


سلام دوستان امیدوارم که حال دلتون بر خلاف حال این روزهای بازار سرمایه خوب باشه. امروز یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹ بازار سرمایه بر خلاف مرحله پیش گشایش که تقاضا مشاهده می شد،  با فشار عرضه آغاز شد و با افت ۱.۹۹ درصدی به پایان رسید. با ما همراه باشید تا در ادامه به پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه ۱۲ آبان ماه ۹۹ می پردازیم.

مطالب مرتبط: در چه صورت انتخابات آمریکا به نفع بازار سرمایه ایران است؟

پیش بینی بازار بورس فردا ۱۲ آبان ۹۹

همانطور که در پیش بینی های گذشته گفته شد بازار بورس تا مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان نوسانی خواهد بود این نوسان را می توانید با افت ۱۲۴ هزار واحدی شاخص در هفته گذشته و رشد ۱۷ هزار واحدی دیروز می توان به وضوح درک کرد.

شاخص امروز با افت ۲۶۰۱۶ واحدی به ۱ میلیون و۲۷۹ هزار و۸۳۳ واحد رسید.
برخی از کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که انتخابات آمریکا بیشتر از چیزی که انتظار میرفت تاثیر خودش را بر بازار بورس ایران گذاشته و می توان گفت که بازار سرمایه ما تاثیرات نتیجه این انتخابات را از پیش بر خود دیده است و حالا شرایط برای رشد و سرمایه گذرای دراین بازار فراهم است زیرا قیمت بسیاری از سهم ها به عرضه اولیه آن رسیده!!!

از این رو انتظار می رود که وضعیت بازار سرمایه دیگر از این بدتر نشود زیرا تمام سیگنال های مثبت برای آغاز رشد بازار سرمایه فراهم می باشد.

برخی از کارشناسان نیز بر این باورند که در حال حاضر ۸۰٪ سهم های موجود در بازار بورس ایران ارزنده آمد و با دلار ۱۵۰۰۰ تومان معامله می شوند ‌و جای رشد و بازدهی خوبی دارند از این رو بازار سهامداران در این برهه از زمان باید استراتژی سهامداری را در پیش بگیرند و دارایی خود را با قیمت ارزان به فروش نرسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا