اخبار بورس

صندوق پالایش یکم کی باز میشود؟

صندوق ETF دولتی دارا دوم که زمان پذیره نویسی با عنوان صندوق پالایش یکم پذیره نویسی شد اکنون قریب به 2 ماه است که از زمان بازگشایی وعده داده شده می گذرد و سرمایه گذاران در پی آن می باشند که صندوق پالایش یکم چه زمانی باز می شود؟ و چرا صندوق پالایش یکم هنوز وارد پرتفوی نشده است؟

ناظر بازار امروز 11 آذر از بازگشایی صندوق پالایشی یکم در روز جاری خبر داد.

«به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند، معاملات ثانویه صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم (پالایش) از امروز سه شنبه مورخ 1399/09/11 در بورس اوراق بهادار تهران آغاز می شود.»

صندوق پالایشی یکم بدون دامنه نوسان از ساعت 11:45 الی 12:30 امروز 11 آذر 99 آماده انجام معامله خواهد بود

دلیل اصلی ریزش اخیر بازار بورس چیست؟

زمان بازگشایی صندوق پالایش یکم

مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی در رابطه با بازگشایی صندوق پالایش یکم گفت : سرمایه گذاران پالایش یکم که دارای کد معاملاتی می باشند می توانند از شنبه 17 آبان ماه 99 واحد های صندوق سرمایه گذاری خود را معامله نمایند.

در حالیکه معاون بازار سرمایه آقای محمود گودرزی در این باره اعلام کرد: هنوز درخواستی از طرف مدیر صندوق پالایشی یکم به بورس تهران به منظور فراهم شدن معاملات صندوق پالایش ارسال نشده است. و صندوق پالایش یکم در روز شنبه 17 آبان بازگشایی نخواهد شد.

به گزارش بورس فردا و به نقل از افکار نیوز:

محمود گودرزی درباره زمان معامله صندوق پالایشی یکم تصریح کرد: در صورتی که اقدامات لازم در شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام شود و بعد از تکمیل فرایند قانونی برای قابل معامله شدن، مدیر صندوق پالایشی یکم به شرکت بورس تهران درخواست می‌دهد.

وی ادامه داد: بعد از ارسال درخواست به شرکت بورس تهران، طی یک الی دو روز کاری، فرایند معامله این صندوق فراهم می‌شود و شرکت بورس در اطلاعیه‌ای به سهامداران اطلاع می‌دهد.

معاون بازار بورس اوراق بهادار تهران همچنین گفت: به محض تکمیل اطلاعات، امکان معامله صندوق فراهم می‌شود، اما روز شنبه امکان معامله واحد‌های این صندوق وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا