اخبار بورس

زمان واریز یارانه مرداد ماه اعلام شد

با اینکه هنوز خبری قطعی از سوی دولت در خصوص زمان واریز یارانه نقدی مرداد ماه اعلام نشده است اما پیش بینی ها نشان می دهد که مانند ماه های قبل، بیستم یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می گردد. در ادامه می‌توانید خبر کامل زمان واریز یارانه نقدی مرداد ماه را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

پرداخت یارانه نقدی تا ساعاتی دیگر

با اینکه دولت هنوز در خصوص زمان واریز یارانه مرحله ۱۳۷ جزئیاتی را منتشر نکرده است اما بررسی ها نشان می دهد که تنها ۲۴ ساعت دیگر به واریز یارانه مرحله مرداد ماه ۱۴۰۱ باقی مانده است.
با اینکه قرار بود به تدریج یارانه نقدی جای خود را به کالابرگ الکترونیک بدهد اما شواهد نشان می دهد که یارانه مرداد ماه مانند قبل به صورت نقدی پرداخت می گردد.
بر این اساس افراد حاضر در دهک اول تا سوم به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و افراد حاضر در دهک چهارم تا نهم به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان دریافت می نمایند.
همچنین در صورت دریافت وام کرونا در سال ۹۹ از مجموع دریافتی ۳۵۰۰۰تومان کسر می گردد.

با این حساب مثلاً اگر خانواده ای سه نفره باشید با کاسته شدن ۳۵ هزار تومان وام کرونا یک میلیون و صد و شصت و پنج هزار تومان یارانه دریافت می نمایید.
همچنین در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر واریز دو مرحله یارانه به حساب سرپرستان شنیده شد اما دولت هنوز در این رابطه اظهار نظری نکرده و بعید به نظر می‌رسد که چنین خبری واقعیت داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا