اخبار بورس

عرضه اولیه پرسپولیس و استقلال چه زمانی است؟

به گفته وزیر ورزش آقای مسعود سلطانی‌فر، در نیمه سال جاری میتوان شاهد عرضه اولیه و فروش قسمتی از سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود.

در اوایل اردیبهشت سال جاری عضو هیات سازمان خصوصی‌سازی ابوالقاسم شمسی جامخانه، در گزارشی خبر از  عرضه اولیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا حداقل پایان شهریور سال 99 در بورس داد.

زمان عرضه اولیه پرسپولیس و استقلال

مسعود سلطانی فر در خصوص واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت : جلساتی جهت به تفاهم رسیدن بر سر واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی و بورس با حضور کارشناسان و مسوولان دو باشگاه خواهد یافت.

وی در ادامه افزود : سعی ما بر این است تا تمام اسناد و مدارک لازم را برای پذیرش و عرضه اولیه سهام دو باشگاه در بورس را در بازه زمانی مشخص شده ارائه دهیم.

زمان عرضه 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال به بورس

صحبت های ابوالقاسم شمسی جامخانه در زمان عرضه 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال به بورس

ابوالقاسم شمسی جامخانه، عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی در تاریخ 7 اردیبهشت 99 درباره واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت : با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده، قرار است که این دو شرکت فرهنگی ورزشی تا پایان نیمه اول سال 99 به بخش خصوصی واگذار شوند و دلیل به تعویق افتادن واگذاری پرسپولیس و استقلال نیر بررسی برخی زیر ساخت ها می باشد.

 وی در ادامه گفت : تجدید ارزیابی دارایی ها و برند 2 باشگاه باید در اولویت امور قرار گیرد تا زمانیکه گزارش توجیهی افزایش سرمایه تهیه شود تا بتوانیم میزان افزایش سرمایه این دو باشگاه را در یک مجمع عمومی فوق العاده به تصویب برسانیم.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی‌سازی با تاکید بر اینکه پذیرش دو شرکت تا پایان شهریور ماه انجام می شود گفت : پس از اینکه اصلاح اساسنامه انجام شد جلساتی را در هیات پذیرش سازمان بورس برگزار می کنیم که تا مطابق با زمان بندی تعیین شده پذیرش این دو شرکت در فرابورس نیز انجام شود.

ابوالقاسم شمسی جامخانه گفت: پیش از این فقط یک مجموعه ورزشی و نشان تجاری واگذار می شد اما اکنون این عرضه در بازار سهام انجام می شود و امکان خرید سهام برای سرمایه گذاران فراهم می باشد.

معاون شرکت‌ها و قیمت‌گذاری بنگاه‌ها در آخر گفت: سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در ابتدا عرضه عمومی خواهد شد و پس از کشف قیمت بلوک‌های مدیریتی و کنترلی آن را با تصمیم هیات واگذاری، واگذار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا