اخبار بورس

فعلا دامنه نوسان بورس و فرابورس تغییر نمی کند!

به گفته مدیر نظارت بر بورس هاس سازمان بورس، فعلا طرحی مبنی بر افزایش دامنه نوسان بورس و فرابورس مطرح نشده است از این رو تغییری نخواهد کرد.

لیست شرکت های در انتظار عرضه اولیه

دامنه نوسان بورس و فرابورس تغییر نمی کند

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که اخباری در خصوص افزایش دامنه نوسان مطرح شده است، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در زمینه شایعه افزایش دامنه نوسان گفت: توسط سازمان بورس، شرکت بورس و نیز فرابورس پیشنهادی برای افزایش دامنه نوسان مطرح نشده است.

محسن خدابخش انجام معاملات الگوریتمی را به جز در موارد خاصی تخلف عنوان کرد و توضیح داد: اکنون چنانچه معاملات الگوریتمی به جز برای بازارگردان ها که مشخص شده اند، در موارد دیگری استفاده شود، از طرف سازمان بورس با آن برخورد می شود.

وی افزود: تاکید سازمان در این ارتباط نظارت دقیق است و در صورتیکه افرادی مضنون به انجام تخلفاتی مانند انجام معاملات الگوریتمی باشند، حداقل کدهای آنلاین آنها بسته شده و از انجام معاملات به طور آنلاین محروم می شوند.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در رابطه با تصمیم های اخیر سازمان در جهت عمق بخشی به بازار گفت: فعلا تمرکز بورس‌ها و سازمان بورس بر بازارگردانی است و باید بازارگردانی در بورس ها به نحو صحیح انجام شود؛ این امر راه افزایش نقدشوندگی بازار و حرکت قیمت ها در مدار منطق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا