اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در آخرین خبرها اعلام کرد معوقات بازنشستگان سایر سطوح به زودی و طی ماه‌های آینده پرداخت میشود که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

پرداخت معوقات بازنشستگان سایر سطوح

با توجه به اینکه در ماه‌های گذشته با افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح موافقت گردید حال در تازه ترین خبرها مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد پنج ماه معوقه افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح در ماه‌های آینده پرداخت خواهد شد.

میرهاشم موسوی در این خصوص اظهار کرد در تلاش هستیم که این معوقه را از آبان تا پایان اسفند ماه به صورت ماهانه پرداخت نماییم و حقوق مهرماه بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش ۳۸ درصدی به علاوه ۵۱۵ هزار تومان پرداخت گردد.

دستور ریاست جمهوری برای پرداخت سریع تر معوقات

وی افزود به دستور رئیس جمهور قرار بر این گشته که پرداخت دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی تسریع می شود و هر چه سریعتر معوقات بازنشستگان سایر سطوح پرداخت گردد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت با اینکه این افزایش حقوق برای مستمری بگیران در هر ماه حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان بار مالی جدید ایجاد می کند اما امیدواریم بتوانیم با این افزایش رضایت مندی بازنشستگان را تامین کنیم.

سایر سطوح، به بازنشستگان به غیر از حداقل بگیران گفته می شود که برای این گروه ۳۸ درصد به علاوه ۵۱۵ هزار تومان در حکم جدید تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا