اخبار بورس

نحوه اعلام نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان فروش فوری سایپا (امروز سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹)

در روز دوشنبه 26 آبان ماه 99 در حضور نهاد‌های نظارتی مراسم قرعه کشی سایپا صورت گرفت امروز سه شنبه 27 آبان ماه 99 نتیجه قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری 7 محصول سایپا اعلام می شود. با اینکه شرکت سایپا با ارسال پیامک به برندگان این قرعه کشی اطلاع رسانی می کند، شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت شرکت سایپا و وارد کردن کد ملی و یا کد پیگیری از نتایج با خبر شوند.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 27 آبان 99 و اسامی برندگان فروش فوری 7 محصول سایپا

به گزارش بورس فردا و به نقل از راهبرد معاصر؛ بنا بر اعلام سایت سایپا نتایج قرعه کشی فروش فوری 7 محصول سایپا که به صورت اینترنتی از 20 آبان تا 22 آبان انجام شد امروز سه شنبه 27 آبان 99 اعلام می گردد لازم به ذکر است که مراسم قرعه کشی سایپا دیروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد اما اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز 27 آبان اعلام می شود برای ورود به سایت سایپا و مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی سایپا  با کد پیگیری و کد ملی با راهبرد معاصر همراه باشید.

نتایج قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوری سایپا از طریق سایت شرکت سایپا امروز اعلام خواهد شد. به برندگان قرعه کشی سایپا امروز از طریق پیامک جهت واریز وجه خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟

تصمیمات همتی در راستای تقویت بورس و ارتقا نقش بانک ها در بورس

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۷ محصول سایپا برگزار شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز سه شنبه، حدود ساعت ۱۲ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

در طرح فروش سایپا ۴۵۲ هزار و ۹۴۲ نفر شرکت کردند که ۴۴۳ هزار و ۱۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۷ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۵۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه تیبا2، ۵۰۰ دستگاه سایپا 151، ۵۰۰ دستگاه نیسان تک سوز، هزار دستگاه نیسان تک سوز آپشنال، ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز و ۳۰۰ دستگاه نیسان تک سوز با لاسیتک رادیال نیز عرضه می شود.

اسامی منتخب چهارمین طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت 12 ظهر امروز، سه شنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای برای منتخبین طرح فروش فوق العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

برای مشاهده اسامی برندگان سایپا از لینک زیر اقدام کنید.

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوری 7 محصول سایپا امروز سه شنبه 27 آبان 99

 اسامی برندگان قرعه کشی سایپا بر اساس کد پیگیری

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش سایپا آبان 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

جزئیات و شرایط قرعه کشی سایپا در طرح فورش فوری

مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده ۷ محصول سایپا امروز دوشنبه ۲۶ آبان با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در قرعه کشی سایپا، مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، امروز دوشنبه ۲۶ آبان با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.

شرایط قرعه کشی این طرح همانند طرح های قبلی سایپا است. ۷ محصول ارائه شده شامل تیبا صندوقدار، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز است.

قیمت و زمان تحویل 7 خودروی عرضه شده در طرح فروش فوری سایپا 

براساس مصوبه شورای رقابت خودروسازان می توانند متناسب با نرخ تورم بخشی هر سه ماه یک بار درخواست افزایش قیمت خود را به وزارت صنعت اعلام کنند.

بر همین اساس، در سه ماهه سوم امسال نیز درخواست افزایش قیمت خودروسازان به وزارت صنعت ارسال و در نهایت بعد از جمع بندی های انجام شده با بانک مرکزی در دریافت نرخ تورم بخشی مجوز افزایش حداکثری 25 درصدی برای خودروسازان صادر شد.

بر همین اساس، شرکت سایپا در لیست قیمت گذاری خود قیمت تیبا هاچ‌بک را 95 میلیون و 426 هزار تومان تعیین کرده است درحالی که قیمت این خودرو در شهریور ماه 77 میلیون و 800 هزار تومان بوده است.

علاوه براین، ساینا EX قیمت آن 92 میلیون و 928 هزار تومان تعیین شده در حالی که قیمت این محصول نیز در شهریور ماه 76 میلیون و 200 هزار تومان بوده است.

کوئیک معمولی نیز از 94 میلیون و600هزار تومان به 130 میلیون و 15 هزار تومان رسیده است، همچنین در کوئیک معمولی با رنگ سفید قیمت از 94 میلیون و 400 هزار تومان به 129 میلیون و 755 هزار تومان رسیده است. تیبا صندوق دار هم از 71 میلیون و 200 هزار تومان به 76 میلیون و 800 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا