اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بازار بورس فردا 8 بهمن 99 / در چه صورت بورس مثبت می شود؟

امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99، بازار مثبت بازگشایی شد و شاخص کل در ابتدای بازگشایی به میزان 3 هزار واحد رشد کرد اما رفته رفته عرضه شدت گرفت و در پایان 1.7 درصد افت کرد. اما بازار بورس فردا چگونه خواهد بود؟ و در چه صورت بورس مثبت می شود؟ با ما همراه باشید تا در ادامه به پیش بینی بازار بورس فردا 8 بهمن 99 می پردازیم.

قیمت و ارزش سهام عدالت امروز چقدر است؟

پیش بینی بازار بورس فردا 8 بهمن 99

با توجه به جمع شدن صفوف فروش در روز معاملاتی گذشته و رشد شاخص کل، انتظار می رفت که روند شاخص امروز نیز صعودی و مثبت باشد در دقایق اولیه بازگشایی شاهد رشد شاخص کل بودیم اما رفته رفته از حجم تقاضا کاسته و عرضه در بازار شدت گرفت.

برخی از تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند که این بازار برای رشد و صعود به کانال های بالاتر نیاز به پول هوشمند و تزریق نقدینگی دارد و اکنون حمایت ها فقط از سهم های شاخص ساز صورت می گیرد!

و انتشار پیامی که دیروز ناظر بازار مبنی بر اینکه بازارگردان‌ها ملزم به انجام وظایف خود نیستند! به این معناست که سهم‌های شاخص‌ساز صف خرید می‌شوند اما بازارگردان سهم‌ عرضه نمی‌کند!

در پاسخ به اینکه در چه صورت بازار بورس صعودی و مثبت خواهد شد، باید گفت که، بازار برای صعود نیاز دارد که ارزش معاملاتش به ۱۵ هزار میلیارد تا ۲۰ هزار میلیارد تومان برسد که با توجه به بی اعتمادی موجود در بازار، تحقق یافتن این تصور کمی دشوار است اما غیر ممکن نیست!

با جمع بندی صحبت های کارشناسان بازار سرمایه می توان به این نتیجه رسید که وضعیت بازار بورس فردا چهارشنبه 8 بهمن ماه 99 متعادل تر از امروز خواهد بود زیرا این بازار جایی برای ریزش بیشتر از این مقدار نخواهد داشت.

نقشه بازار بورس امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99

نقشه بازار بورس امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99
نقشه بازار بورس امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 99
  • شاخص کل بازار بورس : با 20 هزار و 947 واحد افت به 1 میلیون و 214 هزار و 835 واحد رسید.
  • شاخص هم وزن: با 5 هزار و 564 واحد ریزش به 426 هزار و 865 ریال رسید.
  • ارزش بازار : 48,309,422.333B
  • ارزش معاملات: 108,019.583B
  • تعداد معاملات: 1.229M
  • حجم معاملات : 8.956B
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند : حسیر، ساراب، لابسا، کتوکا، فن آوا
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند: لکما، زگلدشت، مادیرا، ارفع، توریل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا