اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بازار بورس فردا 5 بهمن ماه 99 / آیا روند صعودی ادامه خواهد داشت؟

بازار بورس اولین روز از هفته را با تقاضا آغاز کرد و حجم تقاضا در ابتدای بازگشایی به اندازه ای بود که شاخص را تا 15 هزار واحد بالا کشید. در ادامه روند معاملات نیز شاهد افزایش تقاضا بودیم و شاخص با رشد 38 هزار واحدی وارد کانال 1 میلیون و 200 هزار واحدی شد. در ادامه این مطلب به پیش بینی بازار بورس فردا 5 بهمن ماه 99 می پردازیم.

ارزش و قیمت سهام عدالت امروز چقدر است؟

پیش بینی بازار بورس فردا 5 بهمن ماه 99

خوشبختانه روند معاملات امروز شنبه چهارم بهمن ماه 99، مطابق با پیش بینی بود که خدمت شما بزرگوران ارائه نمودیم. با توجه به نقشه امروز بازار سرمایه میتوان گفت که علاوه بر سهم های شاخص ساز، سهم های کوچک نیز مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفت و شاخص کل و هم وزن هر دو رشد خوبی را به ثبت رساندند.

تحلیلگران همواره سرمایه گذارارن را به سهامداری، سرمایه گذاری در شرکت‌های بزرگ با PV کم و تشکیل پرتفوی سرمایه گذاری به جای تک سهم با دید بلند مدت تشویق می نمایند و معتقدند که وضعیت بازار سرمایه علی‌رغم تمامی اشکالاتی که در طول ایام اخیر از جمله عدم مدیریت صحیح، باز هم قابل بازگشت است.

محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد فغلی بازار سرمایه چنین گفت: عملکرد بازار سرمایه در زمان قبل و بعد تحریم ها نشان داده که به طور متوسط نرخ بلندمدت آن ۲.۵ تا ۳ برابر نرخ بازه بدون ریسک است لذا مردم در شرایط فعلی آرامش خود را حفظ کنند و بدانند شرایط بازار سرمایه در بلندمدت حتما به نفع کشور و مردم خواهد بود.

وی در پایان افزود: محورهای مربوط به بخش‌های نظارتی بر بورس از موضوعات اصلی بحث جلسات برگزار شده می باشد و عدم نظارت و مدیریت‌های ضعیف دلیل بخشی از بی نظمی های اخیر بازار سرمایه بود که باید اطلاح شود دولت باید برای جبران بخشی از اشکالاتی که در عرضه‌هایی همچون دارا دوم و پالایشی‌ها داشته، ورود کند.

با بررسی نظرات کارشناسان و وضعیت بازار بورس امروز می توان گفت که فردا نیز روز بهتری برای این بازار خواهد بود.

نقشه بازار بورس امروز 4 بهمن 99

نقشه بازار بورس امروز 4 بهمن 99
نقشه بازار بورس امروز 4 بهمن 99
  • شاخص کل : با رشد 38 هزار و 92 واحد به 1 میلیون 222 هزار و 70 واحد رسید.
  • شاخص هموزن : با رشد 7 هزار و 252 واحدی به 440 هزار و 383 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 48,595,107.034B
  • ارزش معاملات: 71,437.564B
  • تعداد معاملات: 815,612
  • حجم معاملات: 5.611B
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند: آبادا، پارسان، ذوب، امین، ثبهساز
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : وتوصا، آسیا، چافست، ثجوان، زگلدشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا