اخبار بورس

پیش بینی بازار بورس فردا 25 آبان ماه 99

شاخص کل بازار بورس امروز شنبه 24 آبان ماه 99 با رشد 26 هزار واحدی به 1 میلیون 247 هزار و 788 واحد رسید. امروز روز بازار با افزایش تقاضا همراه بود بخصوص در گروه های خودرویی و پالایشی. در ادامه این مطلب قصد داریم به پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 25 آبان ماه 99 بپردازیم.

مشاهده آخرین اخبار بورسی:

آیا روند صعودی بورس ماندگار است؟

افزایش سرمایه 97 درصدی نماد فملی در سال 99

چرا پالایش یکم هنوز وارد پرتفوی نشده است؟

پیش بینی بازار بورس فردا 25 آبان ماه 99

خوشبختانه بازار سرمایه پس از مدت ها منفی های پیاپی امروز شنبه 24 آبان ماه 99 با تقاضا بازگشایی شد و باعث شاد که شاخص کل با رشد 26 هزار واحدی به مرز 1 میلیون 250 هزار واحدی نزدیک شود که این می تواند نشانه های خوبی از بازگشت بازار باشد زیرا دیگر عوامل سیاسی همچون ریاست جمهوری آمریکا تاثیر چندانی در روند بازار نخواهد داشت و از سوی دیگر دولت با تخصیص مبلغی از صندوق توسعه ملی به بازار بورس، حمایت خود را از این بازار اعلام نموده و با استناد به اخبار منتشره بازگشایی پالایش یکم به سود منطقی خواهد بود!!

البته مواردی همچون کاهش زمان پیش گشایش از 30 دقیقه به 15 دقیقه و آزادسازی نوسانگیری روزانه را نیز می توان در این رشد دخیل دانست.

برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که با گذشته 2 ماه از اصلاح بازار سرمایه و ریزش 40 درصدی شاخص ارزش بازار به میزان ۳۵۰۰هزار میلیارد تومان کاهش یافته است اما اکنون سیگنال های مثبتی همچون به حداقل رسیدن سهام اکثر شرکت های ارزنده، برای آغاز روند صعودی بیشتر از سیگنال های منفی می باشد و انتظار می رود که روند شاخص در روز های آتی صعودی و مثبت باشد.

امیدواریم که افرادی که ماندند و سهامداری کردند و با نوسانات اخیر بازار همراه نشدند اکنون با پشتوانه حمایت دولت ضررشان جبران شود و از حمایت تولید داخلی نا امید نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا