اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بازار بورس فردا 27 بهمن ماه 99 / آیا بورس می تواند محدوده مقاومتی را بشکند؟

امروز یکشنبه 26 بهمن ماه 99 شاهد بازگشایی متعادل بازار بورس بودیم، و در همان دقایق اولیه شاخص به میزان 7 هزار واحد رشد کرد با اینکه انتظار می رفت بازار به روند صعودی خود ادامه دهند متاسفانه رشد متوقف شد و عرضه افزایش یافت و شاخص با رشد 2 هزار واحدی به کار خود پایان داد. در ادامه این مطلب به بیان پیش بینی بازار بورس فردا 27 بهمن ماه 99 و اینکه آیا بورس می تواند محدوده مقاومتی را بشکند؟ می پردازیم.

قیمت و ارزش سهام عدالت امروز چقدر است؟

پیش بینی بازار بورس فردا 27 بهمن ماه 99

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، در حالی که بازارهای موازی از جمله دلار روندی صعودی دارند اما بورس در جریان معاملات امروز به مقاومت برخورد کرد و فشار فروش در بازار سهام بیشتر شد، حالا سئوال اکثر سهامداران این است که بورس در ادامه چه می‌شود؟

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سهام در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: بازار فردا متعادل است و احتمالا از منفی به مثبت حرکت خواهد کرد.

این کارشناس در رابطه با ادامه روند بورس گفت: احتمالا بورس چند روزی در همین محدوده درجا بزند و کف‌سازی کند و اما در جریان معاملات هفته بعد اگر قیمت دلار ثبیت شود و قیمت‌های جهانی نیز در همین محدوده باقی ماند بورس پتانسیل رشد تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را خواهد داشت.

بورس عصا به دست

همچنین سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام در رابطه با وضعیت بورس گفت: حجم و ارزش معاملات در بازار سهام کم  و این نشان از کم‌عمق بودن بازار سهام است. از لحاظ تکنیکالی شاخص کل و برخی از سهم‌ها به مقاومت برخورد کردند که فکر می‌کنم معاملات چند روز آینده تقابل عرضه و تقاضا در بازار سهام است.

این کارشناس عقیده دارد معاملات فردا و پس‌فردا روزهای مهمی برای بازار سهام است اما باید حجم معاملات بیشتر شود و اگر بازار سهام بتواند مقاومت خود را بشکند تا محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رشد خواهیم داشت اما اگر این محدوده شکسته نشود شاخص کل در حوالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد تثبیت می‌شود.

نقشه بازار بورس امروز 26 بهمن ماه 99

نقشه بازار بورس امروز 26 بهمن ماه 99
نقشه بازار بورس امروز 26 بهمن ماه 99
  • وضعیت شاخص کل: با رشد 2 هزار و 116 واحدی به 1 میلیون و 264 هزار و 369 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با 1477 واحد رشد به 437 هزارو 102 واحد رشید.
  • ارزش بازار: 50,284,715.990B
  • ارزش معاملات: 122,858.333B
  • حجم معاملات: 11.985B
  • تعداد معاملات: 1.251M
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند: وسنا ،کمینا ،انرژی1 ،وسین ،کبورس
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند: بمپنا، بساما، مفاخر، چخزر ،ساوه
  • نمادهای پر معامله: خساپا، شپنا، فملی، گدنا، سپیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا