اخبار بورس

وضعیت بازار بورس فردا 28 مهر 99 چگونه می شود؟

امروز 27 مهر 99 بازار بورس ابتدا متعادل آغاز شد سپس با افزایش عرضه روبرو شد و رفته رفته بازار به سوی منفی رفت و این منفی و رنگ قرمز در اکثر گروه ها به چشم می خورد و اما بازار بورس فردا 28 مهر 99 چگونه خواهد شد؟

شاخص کل بازار بورس در روز یکشنبه 27 مهر 99 با افت 3 درصدی معادل با (47017) و به 1 میلیون 514 هزار و 398 واحد رسید.
شاخص هم وزن با 5515.70 واحد کاهش به 406441.99 رسید.

بازار بورس فردا 28 مهر 99 چه می شود؟

افت شاخص کل بازار بورس و شاخص هم وزن بیانگر این موضوع است که میزان تقاضا در سهم های دلاری و صادرات محور و سهم های شاخص ساز و همچنین سهم های کوچک، نسبت به تقاضا برتری داشت.

کارشناس بازار بورس، باقر خادمی دلیل ریزش امروز بازار بورس را نزدیک شدن به تاریخ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دانست زیرا وی بر این باور است که با انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا احتما ریزش قیمت دلار بسیار زیاد است و از آنجایی که روند بازار بورس ایران نیز تا حدودی به قیمت دلار وابسته است می تواند بازار را منفی کند.

وی عامل دیگر ریزش بازار امروز را چنین عنوان کرد: استیضاح رئیس جمهور نیز می تواند در ایجاد هیجان بازار بورس موثر باشد و به نظر می‌رسد خبر استیضاح روحانی اصلی‌ترین دلیل بازار سهام برای روند نزولی امروز است.

وی در رابطه با وضعیت بازار بورس در 28 مهر 99 روند کلی بازار گفت: ممکن است بازار تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان با نوسان همراه باشد اما نشانه هایی از روند صعودی در روز های آینده به چشم می خورد و احتمالا فردا و پس فردا صف های فروش جمع شوند و شاهد افزایش تقاضا در بازار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا