اخبار بورس

پیش بینی بازار بورس در شنبه 17 آبان ماه 99

امروز 14 آبان ماه 99،با افزایش شانس ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شاهد رشد شاخص 22 هزار واحدی بازار بورس بودیم. اما آیا این صعود ادامه دار است و یا مجددا نوساناتی را مشاهده خواهیم کرد؟ در ادامه این مطلب به پیش بینی بازار بورس شنبه 17 آبان ماه 99 می پردازیم.

شاخص کل بازار سرمایه در 14 آبان ماه با 2.04 درصد رشد برابر با 25737 واد افزایش به 1 میلیون و 290 هزار و 214 حد رسید و به مرز 1 میلیون و 300 هزار واحدی نزیدک شد.

بازار بورس در روز شنبه 17 آبان ماه 99 چگونه خواهد شد؟

بازار سرمایه ایران که در ابتدای سال 99 به تشویق دولت مورد توجه سرمایه گذاران و بسیاری از افراد عادی قرار گرفت و از اواسط مرداد ماه 99 وارد فاز اصلاحی شد و این اواخر نیز به دلیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دچار نوسانات شدید شد و این نوسانات باعث افت شاخص به زیر کانال 1 میلیون 300 هزار واحدی شد که حتی صدای برخی از نمانیدگان مجلس را نیز دراورد و آنها خواستار استیضاح وزیر اقتصاد آقای فرهاد دژپسند شدند. اما امروز 14 آبان ماه 99 درست است که نتیجه انتخابات آمریکا بطور دقیق مشخص و اعلام نشده اما بسیاری از سرمایه گذاران با پیگیری اخبار این انتخابات، شانس انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا را زیاد پیش بینی کردند و اقدام به خرید سهام، نماد های شاخص ساز و سهام های دلاری نمودند و برخی از این سهم ها در افت اخیر بازار حدود 50 الی 60 درصد اصلاح داشتند اما امروز قفل صف خرید بودند.

هر چند که نتیجه انتخابات نباید به این شدت در روند رشد بازار بورس ایران تاثیر گذار می بود و همچنان تا اعلام نتایج قطعی زمان باقیست، اما انتظار می رود که روند بازار بورس در روز شنبه 17 آبان ماه 99 صعودی باشد و بازار از آرامش کافی برخوردار و آهسته آماده صعود نسبی شود بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که پس از انتخابات آمریکا بازار بورس ایران به بهترین بازار برای سرمایه گذاری تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا