اخبار بورس

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 7 آبان 99

متاسفانه بازار بورس امروز 6 ابان ماه 99 با فشار عرضه آغاز شد اما تقریبا 25% بازار سبز بود که رفته رفته به سمت منفی سوق داده شد. در این مطلب می خواهیم با توجه به اخبار موثر بر آینده بازار و بررسی وضعیت فعلی بازار سرمایه به پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 7 آبان ماه 99 بپردازیم.

شاخص کل بازار بورس در ششم آبان ماه 99 با 2.6 درصدی کاهش برابر با 34000 واحد تا مرز 1 ملیون 200 هزار واحدی عقب رفت!!

وضعیت بازار بورس فردا چهارشنبه 7 آبان 99 چه می شود؟

با نگاهی ساده به صف های فروش می توان دریافت که بازار به شدت تحت تاثیر هیجان و ترس ناشی از نتیجه انتخابات آمریکا قرار گرفته است. برخی از کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که تمامی سیگنال ها برای رشد بازار و از سر گرفتن روند صعودی موجود است اما با این وجود بازار منفی و نزولی است، که دلیل آن فقط رفتار هیجانی سهامداران است و بس!!

البته ناگفته نماند که اخباری جدید مبنی بر تحریم های جدید به اندازه خود در ورند نرولی بازار موثر بوده! اما این روند نزولی تا کجا ادامه خواهد یافت؟

کارشناس بازار سرمایه، باقر خادمی نظر خود را در رابطه با اینده بازار اینگونه بیان کرد : به نظر می‌رسد روند بازار سهام تا انتخابات آمریکا سینوسی باشد و بعد از انتخابات آمریکا نتیجه هر چه باشد روند بازار سهام بهتر است.

بیشتر بخوانید: نتیجه ریاست جمهوری آمریکا چه تاثیری بر بازار بورس ایران دارد؟

او همچنین درباره وضعیت امروز بازار گفت: موج تقاضایی که امروز در بازار بورس در برخی از نمادهای شاخص ساز همچون گروه های خودرویی مشاهده شد کاملا منطقی و قابل پیش‌بینی بود زیرا سیگنال های مثبت برای رشد بازار وجود داشت اما ریزش صف های خرید افزایش عرضه غیر منطقی بود که می توان آن را ناشی از جو هیجانی حاکم بر بازار دانست.

حرف حساب :

مدتی است که حال بازار بورس ایران به دلایل متعددی خوب نیست گاهی ورود افراد بی تجربه ، گاهی توصیه حسن روحانی و گاهی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مقصر می دانند و بگونه ای می توان گفت که تر و خشک باهم سوختند اما جدا از نظر کارشناسانه فقط به عنوان یک هموطن که از این شرایط ناراحتم میگم که این روزها میگذره و بازار روند صعودی خود را دیر یا زود از سر میگیرد و ضرر ها جبران می شود فقط باید دیدتان را بلند مدت کنید..
میدانم با پول قرضی وارد بازار شدید، میدانم ماشین، خونه و یا زمین فروختید وارد بازار شدید و الان تو ضرر هستید اما صبر داشته باشید و با جو هیجانی بازار پیش نروید!!

»همیشه سبز و پر رزق و روزی باشید«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا